• Carin o  Mikael

Skor från Matildas fest?

Någon som beställt skor från Matildas fest? Funderar på att göra det... Skulle vilja ha ett par i väldigt ljus skir färg med ett stpänne eller liknande.

Om man inte blir nöjd, går de då att lämna tillbaka trots att de är "specialbeställda"?

/C & M

• Svar på tråden Skor från Matildas fest?
  • CeKe

Jag har beställd därifrån och är nöjd =) Ingen aning om man kan lämna tillbaka dem om man inte är nöjd, men det kan du fråga Matildas fest om. Hon är jättesnabb på att svara på mail.

• Mylindah

Bra tråd, de undrar ja med=)
    Stämmer dom i storlekarna å så lr?=)

• Smilla82

Jag skulle också vilja veta mer om Kina-skor. Jag startade en tråd för ett tag sedan men fick inga svar på min fråga.

Min fråga var hur pass bekväma kina-skorna egentligen är. Jag har köpt 2 par skor här hemma (för jag har lite svårt att bestämma mig). Det som gör mig orolig för att ha dem är att de har ganska så hög klack och jag vill verkligen kunna festa och dansa loss halva natten. Och jag brukar ha ganska lätt för att på skoskav etc. SÅ är det värt att beställa ett par kina-skor? Är de verkligen superbekväma så att man kanske slipper skav och ont?

• CeKe

Jag är rätt petid med skor då jag vägrar gå i skor som inte är bekväma Tycker de funkar riktigt bra!

När du beställer från Matildas fest, mäter du din fot, både längd och omkrets, så det är nog ingen fara att få fel storlek...

• Casmel

Jag frågade hur det var med att kunna skicka tillbaka om det inte skulle bli rätt storlek osv och det enda hon sa var att man själv fick betala frakten om man ville byta storlek eller så. Men jag tror att man ångerrätt men vet inte helt säkert. Maila o fråga som sagt. Dom e jättesnabba o svara

• LyckligTjej

Jag har också beställt skor från Matildas fest och jag vill tipsa om att måtta båda fötterna. Högerskon sitter bra medans vänster är lite för stor men jag ska gå till en skomakare och se om det går att fixa. Ett tips!!! Annars är dem välgjorda och väldigt fina.

• NightElf

Jag har också köpt från Matildas och är jättenöjd. Fick fel storlek först men det gick jättesnabbt att få nya i rätt. De är väldigt bekväma och känns ordentligt uppbyggda under trampdynan. Funderar på att köpa fler skor till andra tillfällen därifrån med.

• Carin o  Mikael

Kanske någon som vill visa sina skor från Matildas? Har tittat lite på hemsidan men behöver lite inspiration tror jag.

/C & M

• Kathiz å Kimmo

Jag har köpt mina hos henne. Hon är supertrevlig!!

Om man bor i närheten så kan man prova hos henne. Det skiljer sig ju lite mellan öppen och stängd tå mm mm.

Hon har ju butik i Sumpan å jag svängde förbi och provade. Sen åkte jag å hämtade dem. Supersmidigt. Men då jobbar jag i Sthlm å bor i Uppsala så det är ju ganska nära!

• CeKe

Jag har bild på mina i galleriet

Carin o Mikael skrev 2010-03-05 14:49:08 följande:

Kanske någon som vill visa sina skor från Matildas? Har tittat lite på hemsidan men behöver lite inspiration tror jag./C & M
Svar på tråden Skor från Matildas fest?