• Carin o  Mikael

Skor från Matildas fest?

Någon som beställt skor från Matildas fest? Funderar på att göra det... Skulle vilja ha ett par i väldigt ljus skir färg med ett stpänne eller liknande.

Om man inte blir nöjd, går de då att lämna tillbaka trots att de är "specialbeställda"?

/C & M

• Svar på tråden Skor från Matildas fest?
  • starfish

jag mailade henne och hon visste inte sa hon.

• QueenT

Mina skor kom igår och jag är fantastiskt nöjd!

• asfaltsblomman

Jag har beställt ett par stövlar och igår ringde de och sa att de hade kommit. Det var bara ett litet problem, de hade gjort dem 20 cm för höga. Eftersom jag inte är så lång hade slutat typ uppe vid knät, och inte så jag tänkt mig. Men jag tycker ändå att det är bra service från butiken att ringa och kolla hur man vill göra. I mitt fall skulle hon beställa ett nytt par i rätt längd, och förhoppningsvis går det fortare än tre veckor att få dem

• starfish

men har de inte sko stopp nu? hur kunde du beställa?

asfaltsblomman skrev 2010-04-13 09:23:46 följande:
    Jag har beställt ett par stövlar och igår ringde de och sa att de hade kommit. Det var bara ett litet problem, de hade gjort dem 20 cm för höga. Eftersom jag inte är så lång hade slutat typ uppe vid knät, och inte så jag tänkt mig. Men jag tycker ändå att det är bra service från butiken att ringa och kolla hur man vill göra. I mitt fall skulle hon beställa ett nytt par i rätt längd, och förhoppningsvis går det fortare än tre veckor att få dem
  • JeanetteoFredrik

Jag har beställt där och även fått dem!
    jag är supernöjd med både service, skorna och ja allt!!
    Beställde en specialdesignad sko efter bild och förklaring och det blev precis som jag önskat mig!
    Har även beställt tärnornas skor där, men de har inte kommit ännu.

• asfaltsblomman

@starfich: Jag beställde dem innan stoppet, och nu hade de kommit till butiken i stockholm, de skulle lägga en ny beställning eftersom det blev fel första gången

• starfish

jaha vilken otur:( jag som som hoppades att skostoppet hade upphävts...

• Kribban

Fick mitt andra par här i veckan och är super nöjd med även dessa{#lang_emotions_laughing}

• starfish

också beställda innan skostoppet?

Kribban skrev 2010-04-15 22:22:43 följande:
    Fick mitt andra par här i veckan och är super nöjd med även dessa
  • Kribban

Japp! Jag lyckades nog få iväg en bestälning typ veckan innan stopet.

Svar på tråden Skor från Matildas fest?