• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • Fru E

Nej nej nej inte sticka nu när jag kommer in

Besökta fabror gyn imorse och har nu recpet på både vaggisar för vaginos (som jag nog inte hade) och för svamp (som jag ev hade eller haft)

• nennesjuttioåtta

fick du recept trots att han inte trodde du hade det?

• Fru E

Förstår inte varför jag var så nervös eftersom han är en lite sävlig norrlänning som är hur förstående som helst och lugnar en direkt. Han trodde att jag haft äl nyligen efter att ha tittat på slemhinnan så BOM om 2 veckor förhoppningsvis vilket stämmer med att tanten förskjuts en vecka eller så

• Fru E

Nenne-fick vaggisar för att säkerställa så att allt var tipp topp inför nästa försök......vet inte om man ställer till något om man tar dem

• viktualia

AM - superläcker båt!!! ujuj!!!

Lappis - najs med massage... min nacke skulle behöva en omgång.. inte helt lätt att sitta rätt när man ammar... hmm...

Nenne - sektmöte var det ja! fniss!

EA - uppmuntringskramar!

Ego - insåg alldeles nyss att en nära vän fyller 40 imorgon. SHIT vilken tur att jag kom på det! Har just fixat blomsterbud och känner mig SÅ nöjd!

...och om 1,5 h kommer min nyvunna mammakompis på lunch!

• fru AM

Nu är jag här igen - nymejkad och fixad. intresseklubben antecknar säkert*

• Fru E

Ikväll kommer första mäklaren på besök för att lägga ett utgångspris på vårt hus, spännande!
    Har lite att städa undan när jag kommer hem eftersom jag tvivlar på att maken har kommit ihåg alla sina uppdrag

• nennesjuttioåtta

AM
    How YOU Doiiiiinn!!

EA
    Hade det ställt till något hade han väl inte skrivit ut receptet. Bra jobbat!

Vickan
    Aooouuuummmmmm *flåsflåsflås*

• Lapinette

Jag som beställde blommor till min väninna i USA har inte hört ett ljud ifrån henne. Har hon fått blommorna eller slängde jag 500 kr i sjön?

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge