Bröllop- Göteborg
Hej! Ska gifta mig 7/8 2010 i Göteborg. Nån mer i Göteborg som ska gifta sig i sommar, som vill följas åt i all bröllopsyra!!!
Hade vart kul att prata med massa andra blivande gifta!
Hej! Ska gifta mig 7/8 2010 i Göteborg. Nån mer i Göteborg som ska gifta sig i sommar, som vill följas åt i all bröllopsyra!!!
Hade vart kul att prata med massa andra blivande gifta!
Hej på er1 Herregud vad mycket ni alla fått gjort. Jag tycker inte jag gjort nåt alls, lokal är bokad, kyrka är bokad, mannens kläder är färdiga, catering firma är vald, ska bara bestämma maten! Känner paniken komma smygandes.
nån som har tips på serveringspersonal samt kostnad i göteborg`?
Nån hade hyrt buss, vad kostar det?
Här är en till som gifter sig i Göteborg nästa år, 15 maj närmare bestämt.
Hittills är vi klara med: festlokal, brudtärna och bestman, toastmasters, solist, liveband, fotograf och klänning och skor till mig. Inbjudningskorten är nästan färdiga (bara innehållet kvar, haha) och ska skickas ut om en månad ungefär. Ska boka frisör snart och börja kika på kläder till honom. Sen efter nyår ska vi börja prata meny och sånt.
Har jag glömt nåt viktigt? Vad behöver man göra i god tid?
Vi har tagit in offerter på buss och då har vi räknat med buss från stan till kyrkan (1 mil) och sen från kyrkan till lokalen (3km). Det skulle kosta ca. 2300kr med det billigaste förslaget. Det dyraste var 3500 för en engelsk dubbeldeckare. Synd för det hade ju varit fräckt.
lyckans lycka skrev 2009-12-18 08:30:05 följande:
Hej alla blivande brudar!! Hur går det för er? Hur har julen varit?
hej!
det har varit kanon bra här! Nu är inbjudningarna klara dom kommer att skickas i slutet av januari. HIttade mina smycken på rean nu me! så nöjd! har gått och tittat på som ett tag och hade turen att dom va på rea nu!
Jo visst har julen varit bra! Vi fick ett förslag på hur våra inbjudningskort ska se ut, men har ändrat oss och hittat några jättefina varianter. Skulle vilja ha alla som denna tjejen gjort:
theindigobunting.blogspot.com/search/label/invitations
Hej
Vi ska gifta oss den 19juni 2010 i lundby gamla kyrka
Har ine bokat lokal än ska göra det och få ut inbjudnings korten.
Har ni några tips på billiga lokaler på hisingen