Bröllop- Göteborg
Hej! Ska gifta mig 7/8 2010 i Göteborg. Nån mer i Göteborg som ska gifta sig i sommar, som vill följas åt i all bröllopsyra!!!
Hade vart kul att prata med massa andra blivande gifta!
Hej! Ska gifta mig 7/8 2010 i Göteborg. Nån mer i Göteborg som ska gifta sig i sommar, som vill följas åt i all bröllopsyra!!!
Hade vart kul att prata med massa andra blivande gifta!
Hej! Äntligen fick jag tid att sitta här en stund! Har haft pjyamas party i helgen för barnen. Är helt slut!
Herregud vad det är mycket att planera med bröllop, börjar bli lite nervös, känner att jag aldrig hinner göra nåt, trots att jag är mammaledig! Nån mer som känner så?
Här är en till som gifter sig nästa år, 29 maj för att vara helt exakt.
Vigsel sker i Lundby gamla kyrka
Festen kommer att hållas i Wartagården. Stor rymlig lokal med eget kök, bar och scen.
Hur går det för er me planeringen?
Här känns det som vi har fastnat
Ännu en som gifter sig 29e maj. Tuve kyrka och har festen på Stora Holms Säteri.
Planeringen går bra, alla större poster bokade och klara. Inbjudningarna går ut i mellandagarna.
vi ska också skicka ut inbjudningarna snart, början av januari är tänkt. Ska klipp och klistra i mellandagarna
Hej!
Va kul, jag ska me gifta mig i Lundby Gamla kyrka! Fast festen ska vi ha i Erikbergs IF lokal! Ja planeringen går sådär, jag tycker att det är mycket att tänka på. Lyckans lycka och sofieochjamie ni gifter er ju snart!!! Hur långt har ni kommit? Har ni några bra tips och råd??
Hej alla! Vi ska gifta oss den 29 maj 2010 i Tyska kyrkan med efterföljande fest i Villa Medici. Mitt intresse går i vågor, ibland är jag jättetaggad och får mycket gjort och ibland händer inget... Jag tror att det är som det ska, annars hade man tröttat ut sig själv.
Jag (det blir mest i Jag-form, då min blivande man jobbar för mycket för att hjälpa till med detaljerna)har bokat det mesta: kyrkan, festlokalen, bussen, serveringspersonal, catering, linnedukar/servetter, gjort alla inbjudningskort själv (med hjälp av ett tryckeri samt köpt papperet i en underbar liten pappersbutik). Klänningen är inhandlad och hänger hos mamma,detta för att jag inte ska stirra mig blind på den : )
Jag vet PRECIS hur jag vill ha det och trots allt slit så går det som en dans med tanke på min vän - Internet.
Jag har ÖRNKOLL på det mesta, så om någon behöver hjälp, tips och råd, så är det bara att hojta!
Nej - jag är ingen bridezilla, bara en blivande brud med koll!
Kram
Det vi har klart är: kyrka, festlokal, mat, dryck, solist, gitarrist, låtar, näbbar, toastmadame, tärna, bestman,fotograf, skor, klänning köpt men ska sys in, har börjat köpa in lite dekoartioner.
TIPS: har jag inga ännu, känner fortfarande helt vilsen
Hej!
Vi gifter oss 25:e september på Tofta Herrgård! Vi har dock inte hunnit med så mycket mer än att boka stället. Jo, förresten klänningen är också inhandlad. Den hittades av en slump i augusti, bara några veckor efter frieriet.
Någon som har lite koll på hur långt innan man behöver boka vigselförättare? Det känns så himla långt kvar nu, men tiden rusar väl iväg antar jag...
Hej hej, är så glad idag. Vi har precis bokat ett liveband till vår fest. Har inte hört dom innan men sett att de fått bra rekommendationer och lyssnat lite på webben. Dom spelar brudvalsen också så det känns riktigt kul, nu får vi bara komma på vad vi vill dansa till Känns så skönt att kunna bocka av ännu en grej från listan.