• novalie76

Bröllop- Göteborg

Hej! Ska gifta mig 7/8 2010 i Göteborg. Nån mer i Göteborg som ska gifta sig i sommar, som vill följas åt i all bröllopsyra!!!
    Hade vart kul att prata med massa andra blivande gifta!

• Svar på tråden Bröllop- Göteborg
  • SessanC

Fröken Skruttis skrev 2009-12-07 20:59:32 följande:

Vi bor ju inte i den församligen utan för ju ta en med oss från våran egen,vem det är vet vi inte ännu. Men det där med flyger får vi kolla upp! Vore fint om någon kunde spela!
    Undrar om kyrkan inte kan erbjuda någon som kan spela? Hade ju varit fint!
  • Fröken Skruttis
    SessanC skrev 2009-12-07 21:06:24 följande:
    Fröken Skruttis skrev 2009-12-07 20:59:32 följande:
    Undrar om kyrkan inte kan erbjuda någon som kan spela? Hade ju varit fint!
    Ja,precis! Dom borde ju åtminstone kunna rekommendera någon?!
  • JollyO
    novalie76 skrev 2009-12-07 20:27:53 följande:
    Norra skärgården, vad mysigt. Vart då?Jag har hittat en jättebra catering firmaHisingens hembeställning Slätta dammsgatan9 41727233519. Jättebra, och väldigt bra priser!Gå in på deras hemsida och titta. www.hembestallning.se
    Jo det blir vigsel på Öckerö och fest på hisingssidan.
    Ingen beställd båtfärd däremellan utan det blir färjan.

Hisingens hembeställning lät ju bra! "Rödtunga med kräftsås samt duchesspotatis. 120:-/pers" Mmm

Jag är för övrigt också (ofrivillig) hisingsbo!
  • Alvs

Hej flickor! Jag ville bara nämna för er som vigs i Sta Birgittas kapell, att det tillhör Carl-Johans församling, och de har både präst och kantor, så ni behöver kanske inte egen präst. Lycka till!

• SessanC

Fröken Skruttis skrev 2009-12-07 21:11:29 följande:

Ja,precis! Dom borde ju åtminstone kunna rekommendera någon?!
    Ja vi kan ju hoppas! Vet en jättefin låte vi skulle vilja att någon spelade upp...
    Kanske kan ringa och fråga?
  • novalie76

Hej på er! Hur är det me alla?

• josspossgirl1

hej hopp. Bor oxå på hisingen och det blir bröllop i sommar
    Fick i förrgår klart med lokal, vi skall vara på hjuviks båtklubb där färjan går över till öckerö. Det är otroligt vackert och härlig utsikt över havet. ÄR såååå glad att vi fick lokalen

• LoveA

Hejsan, här blir det också bröllop i sommar. Vi ska gifta oss i Masthuggskyrkan den 17/7. Fest ska vi ha på Kustens Hus. Tiden går så fort, snart är vi där Borde verkligen börja ta tag i inbjudan, kolla catering och så men tummen kommer liksom aldrig ur...

• JollyO
    josspossgirl1 skrev 2009-12-09 21:23:27 följande:
    hej hopp. Bor oxå på hisingen och det blir bröllop i sommar Fick i förrgår klart med lokal, vi skall vara på hjuviks båtklubb där färjan går över till öckerö. Det är otroligt vackert och härlig utsikt över havet. ÄR såååå glad att vi fick lokalen
    Samma här!
  • Karolina1980

Jag bor i Härlanda/centrala Gbg.
    Maila gärna till mig om du också söker någon att bolla ideer med/bröllopsvän. Vi skall gifta mig 10/4, Tofta herrgård, världens finaste herrgår nära Marstrand.
    Min email är Karolina_m_@hotmail.com

novalie76 skrev 2009-12-07 19:24:44 följande:
    Hej! Ska gifta mig 7/8 2010 i Göteborg. Nån mer i Göteborg som ska gifta sig i sommar, som vill följas åt i all bröllopsyra!!!Hade vart kul att prata med massa andra blivande gifta!
Svar på tråden Bröllop- Göteborg