• novalie76

Bröllop- Göteborg

Hej! Ska gifta mig 7/8 2010 i Göteborg. Nån mer i Göteborg som ska gifta sig i sommar, som vill följas åt i all bröllopsyra!!!
    Hade vart kul att prata med massa andra blivande gifta!

• Svar på tråden Bröllop- Göteborg
  • Fröken Skruttis

Hejsan!

Vi ska gifta oss i Göteborg den 21/8 2010..:) Här kan vi ju planera en massa tillsammans! Vart ska ni vara?

• novalie76

Hej!
    Va kul! Vi ska gifta oss i Lundby Gamla kyrka. Sen ska vi vara i en lokal i Eriksberg, en klubblokal vi kommer göra iordning själva. Ni då?

• novalie76

Kommer snart, ska byta på min bebis

• JollyO
    novalie76 skrev 2009-12-07 19:34:52 följande:
    Kommer snart, ska byta på min bebis
    Mys med bebis!

Vi ska ha skärgårdsbröllop i juli. Norra skärgården då.
    Jag är väldigt intresserad av bra cateringfirmor, har inte börjat kolla riktigt än men vore tacksam för lite fina tips!
  • novalie76

Jag har hittat en jag är jättenöjd med. Ska ge dig namn och allt, ska bara ge barnen kvällsmat och lägga dem!
    Men du får gärna skriva lite så länge om vad ni ska ha för tema, önskemat o.s.v

• Fröken Skruttis

Vi ska gifta oss vid St Birgittas kapell och sen ha mottagningen vid Långedrags Värdshus. Ska bli riktigt kul!..:)
    Föresten,jag bor vid Eriksberg..:)

• SessanC

Vi gifter oss också i St birgittas kapell!

Fröken Skruttis skrev 2009-12-07 19:52:08 följande:

Vi ska gifta oss vid St Birgittas kapell och sen ha mottagningen vid Långedrags Värdshus. Ska bli riktigt kul!..:) Föresten,jag bor vid Eriksberg..:)
  • SessanC

Hej!
    Jag gifter mig i Göteborg den 24 Juli! (2010)

• Fröken Skruttis
    SessanC skrev 2009-12-07 19:53:30 följande:
    Hej! Jag gifter mig i Göteborg den 24 Juli! (2010)
    Va kul! Dom har tydligen en flygel där...har ni någon som ska spela?
  • JollyO

Fröken Skruttis skrev 2009-12-07 19:52:08 följande:

Vi ska gifta oss vid St Birgittas kapell och sen ha mottagningen vid Långedrags Värdshus. Ska bli riktigt kul!..:) Föresten,jag bor vid Eriksberg..:)
    Jag har hört om någon som haft det också och åkt båt till festen, blir det samma för er?

Vi vill ha fisk till huvudrätt och något passande till förrätt, inte toast skagen bara.

Festen kommer gå i vitt och rosa med lite vimplar och så, lokalen ligger vid havet så det behövs ju egentligen inte jättemycket för att göra stämningen.
Svar på tråden Bröllop- Göteborg