• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • Casmel

periwinkle: Supersnygga kort

Jag ska byta till min m2b´s efternamn och det gör jag gladeligen så vi allihopa heter samma i hela familjen Jag skulle inte palla ha 2 efternamn men det kanske är för att jag har ett vanligt -sson efternamn och gärna vill bli av med det

Just nu sitter jag o funderar på att beställa bröllopsskorna från matildasfest billiga och jätte snygga!

• CeKe

Jag beställde skorna hos Matildas och det blev bra

• Dolly84

Vad mysigt att vara hemma hos sin mormor :)

Jag ska också byta till min fästmans efternamn, det är jätteviktigt för honom, han menar till och med att våran hund har hans efternamn ;) Jag kommer sakna mitt efternamn som jag är så nöjd med, men det känns även bra att byta till hans.

• Vi 3

Kommer nog sminkas hemma och sen åka upp till vigselplatsen och byta om där.

Ang efternamnen, jag ser väl inte fram emot att ha dubbelnamn egentligen men BM´s pappa och nya fru är allt annat än schyssta mot mig och jag känner att jag inte helt vill gå över till den sidan.. Dottern har ju dubbelnamn i dagsläget och det kommer hon nog fortsätta ha efter vigseln., tills den dag jag ev tar bort mitt efternamn.
    Skulle egentligen vara skönt att bli av helt med mitt efternamn, men som sagt vill inte gå över helt pga hans pappa. Som tur är är BM väldigt förstående för det.

• Racolina

Dolly84: Jag ska sminka mig hemma, ska dock göra en testsminkning på makeupstore först. Sedan hjälper en kompis mig med hår och smink.

• Kärleken9

Jag ska gladeligen byta till min blivande mans efternamn. Det har jag längtat efter sååååå länge. Vi har inte ens haft en diskussion för det bara är så, han vet ju vart jag alltid stått. Båda flickorna heter det redan så det är bara jag som ska byta, kommer nog också skicka in de papperen samtidigt, hindersprövning och namnbytarpapper.

Juli2010: Var ju tråkigt att det inte blev så bra, med färgen, med tyllen som ni hoppats. Men bortsätt från färgen, så skulle de ha funkat eller? Vad landade totalpriset på??

Någon som har köpt organzapåsar från nån bra säljare på e-bay?

• KatjaB

ceke: om det är hans mellannamn (det första efternamnet) som ni ska ta måste han först byta till det själv..tror jag, sen kan du byta till det. Så var det iallafall när barnen skulle ha sambons mellannamn som efternamn. Han har idag bara ett efternamn just därför, tidigare hade han två, varav han använde bara det ena.

Jag köpte också från Matildasfest, jättefina skor och förvånansvärt bekväma. Det enda negativa var att det var nåt svart kladd på vristremmarna men det gick bort med tvål o vatten.

Jag ska först till frisören o fixas i håret o sen sminkas på make up store. Hon kunde sminka hos frisören också men de på makeupstore har sminkat mig förut o jag var sååå fin, så jag tar det där istället. Bara en promenad på 2 minuter mellan salongerna så det kan jag stå ut med

• Tokisen

Vilken färg på organzapåsarna e du ute efter?

Jag har beställt och fick beställa 300 stycken för den säljaren inte ha mindre och d blev billigare än att beställa flera packar från andra säljare.

Kärleken9 skrev 2010-02-24 21:14:36 följande:
    Jag ska gladeligen byta till min blivande mans efternamn. Det har jag längtat efter sååååå länge. Vi har inte ens haft en diskussion för det bara är så, han vet ju vart jag alltid stått. Båda flickorna heter det redan så det är bara jag som ska byta, kommer nog också skicka in de papperen samtidigt, hindersprövning och namnbytarpapper. Juli2010: Var ju tråkigt att det inte blev så bra, med färgen, med tyllen som ni hoppats. Men bortsätt från färgen, så skulle de ha funkat eller? Vad landade totalpriset på?? Någon som har köpt organzapåsar från nån bra säljare på e-bay?
  • sarahkka76

jag ska fixa hår och smink på hotellet. Stylisten kommer att komma dit, jätte skönt!

• Korallbruden

Hos mormor... vilken dröm. Älskade min mormor men hon lever inte längre och hon hade mer än gärna fått gå upp en altargång med mig.

Skall göra hår på salong men är inte så sugen på att ta dit makeupartisen från Lancome. Han har sagt att ha åker dit jag önskar så troligtvis för han sminka tärnorna och mig hemma.