Skulle du ta illa upp?
Skulle du ta illa upp om en kvinlig gäst kom svartklädd på ditt bröllop?
Skulle du ta illa upp om en kvinlig gäst kom svartklädd på ditt bröllop?
Haha japp, har en tjej rött så betyder det att hon har haft sex med brudgummen, lila... vettefan vad det betydde men nån av tjejerna här vet säkert.
Löjligt liksom.
Riktigt patetiskt!
Kan förstå den "roliga" tanken bakom det hela men att vissa går in för det är ju pinsamt!
Hehe
Jag personligen skulle inte göra OM assocearerna var färgglada och tex en svart klänning bröts av med ett färgglatt skärp/band. Svart klänning med ett brett rosa band, rosa skor och rosa väska, ev rosa schal eller liten bolero - snyggt och helt okej tycker jag. Men big no no för min blivande. Han tycker att svarta klänningar hör hemme i alla andra sammanhang utom bröllop. (Samma med mamma och svärmor).
Inte tagit illa upp, men fashionlovern i mig skulle gråta av medlidande för den fantasilösa stackaren i svart. På bröllop har man ju ett gyllene tillfälle att stila med glada färger och mönster så varför varför varför ta den svarta klänningen? Tråkmånsar!
Hahaha ellerhur! Jaaa! Gud det med plasttårtorna stör mig som fan!! Det ser så mobbat ut att "dela" en plasttårta haha, men dem brukar va stora och maffiga=p