I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Duktig pappa!
Duktig pappa!
Blommis skönt att svärisarna gett sig iväg. Den där sfären den är viktig så viktig. tyvärr är ju inte alla eniga om hur stor den behöver vara.
Bruttan vad duktig du varit som hann med så mkt innan du tittade in här.
Ninnis, vad mysigt det låter med konserten och middagen. Bra att ni fick gjort något bara ni två och hotelldate låter ju underbart!!!
*kramar*
Blommis vad kul att läsa om sonen på planen. Låter som han hamnat rätt, skönt att han har en mamma som stöttar honom.
Daa, gnäll på du! Vi finns här för att ta emot gnället. Som Blommis säger kanske det är bra att gå till läkaren och kolla upp hälsan. Någonting är det ju som spökar hos dig. och känslorna efter ett MF skall man inte underskatta, det måste vara förfärligt jobbigt och kan omöjligt vara något man skakar av sig på 3 månader. Kanske behöver du helt enkelt någon att prata med?
Men samtidigt känner jag igen mig själv i dig. Det året vi försökte få till ett plus mådde jag illa, hade ont i magen, var trött, ömma bröst om vartannat. hela kroppen bara skrek gravid mest hela tiden men nog 17 kom indianerna månad efter månad. Ärligt talat mår jag MYCKET bättre nu än vad jag gjorde då.
Haha Blommis brukar sonen se många elefanter när ni är ute och kör??
Som sagt idag är det arurorabesök. Undrar hur lugn jag kommer vara när jag väl är där. Den här gången kanske vi hinner börja prata ialla fall innan jag börjar storgråta...
Kompisar som plusar är ibland det värsta som finns.
*håller tummar och tår för Villemoa och visslar glatt* Var förresten länge sedan vi stod i sanden kanske dags att försöka igen? *kör ner huvudet i sanden och visslar på för fullt*
Nu tycker jag faktiskt att det är dags för lite plus i denna tråd! Lite glädje o plus till alla underbara!
Leksi vad skönt att UL gick bra. så det är en hemlighetsmakare som gömmer sig i magen.
Själv har jag en blyger verkar det som. Den rör sig jättemkt mellan varven när jag är själv eller bara jag som håller händerna på magen. Men så fort maken kommer dit med sin hand så stannar den upp. Detsamma gäller med kompisar och familj, ingen får känna några puffar eller volter, bara jag.
Märks på maken att han tycker det är lite tråkigt, stackaren.
Pumpkin är säkert ingen fara. alla växer olika och några verkar ju gå ner i vikt. Äter du ordentligt? Spytt mycket?
När var du hos BM sist? Är du fundersam kan det ju vara en bra idé att ringa och prata med dem. Det kanske är fullt normalt och då vet de det och annars kanske du kan komma på en extrakontroll bara för att säkert få veta att allt är ok.