Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Ingis, trevligt att du kommit på ett bra sätt att underhålla Ballabus samtidigt som du kan få lite annat gjort.

Jag kom precis på att jag tänkt köra yoga här ikväll. Jaja det stryker jag snabbt ur schemat det vore totalt för mkt anstängning.

Ninnis, hipp hipp hurra och grattis till syrran som klarade kortet med stort K!!!!

Hmmm undrar vad mer jag skulle svara på? Det har verkligen spamats här idag.

• lanovia 08

Här var aktiviteten låg ikväll. jag skall nog gå vidare och göra ingenting någon annanstans.

• lanovia 08

Orkar nog inte plåga er med spam

• lanovia 08

Gud vad trött man kan bli. Ringde försäkringskassan för att fråga lite. Fick välja massa alternativ och i slutänden även knappa in personnummer, när jag väl har tatt mig igenom alla val och infointryckningar hör man: Kundcenter har hög belastning var god försök senare.

• lanovia 08

Vänta här nu, läste jag smörgåstårta i ett inlägg?? Ni får inte skriva om denna goda uppenbarelse där jag kan se!!! *dreglar*
    Och nu vrider sig spillevinken i magen och vill också ha!!! mums!!

• lanovia 08

Daa om du inte är glutenintolerant så är det ju en bra början.
    Yrsel är inget kul, men om du är deprimerad och stressad över allt som händer i din kropp så kan det var en nog så god anledning till att du svarar med yrsel.

• lanovia 08

Jo den har en tendens att kunna dyka upp när man minst anar det och absolut inte kan förstå varför.
    Hoppas verkligen inte det låter som att jag försöker förringa din yrsel, vet själv hur jobbigt det kan vara. Jag försöker bara hitta alternativ när sjukvården inte hittade något fel på proverna.

• lanovia 08

nej nu försvinner jag härifrån. Skall ta mig ut i kylan.

• lanovia 08

Ha en fortsatt trevlig kväll Daa och alla andra.

• lanovia 08

Daa hur är det med dig idag?

Ninnis gick träningen bra igår? Idag du skall leka med gudsonen?

Jag fick en lugn kväll, hade inget val för jag orkade inget annat. Tog en kort promenad med hunden men kändes som jag gick flera mil. Idag är jag lite piggare om dock fortfarande trött.
    skall försöka vila idag med så gott det går. Problemet är att pappa kommer idag så då blir det lätt saker att göra i huset för att hjälpa honom med badrummet. Men skall göra så gott jag kan för att vila. För imorgon och övermorgon finns inte vila med på protokollet. Då är det bara fullt ös och orka som gäller.
    Tack och lov har jag bara kontorsarbete idag.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...