Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Nej jag kan defenitivt inte klaga. Jag skulle behöva vända på min "klagan".

Hvidbrud skrev 2009-11-18 12:19:23 följande:
    Du kan inte klaga på att inte sova djupt i så fall... we know...
  • lanovia 08

*ryser av välbehag*

Sonja68 skrev 2009-11-18 12:31:30 följande:
    Visst är det härligt med de där avgrunddjupa bebisögonen som bara tittar, och tittar och tittar på en, fulla av kärlek och beundran ♥
  • lanovia 08

Klart du är värd den Hvidis!
    Och är det några som verkligen kan ge er dotter precis det hon behöver så är det du och Batman.

Hvidbrud skrev 2009-11-18 12:38:40 följande:
    Ja, det är härligt, sonja. Och samtidigt lite skrämande för är jag verkligen värd den beundran? Kan jag leva upp till detta ansvar som hon innebär? Kan jag ge henne det alldra bästa som hon verkligen förtjänar, för kärleken är ju ömsesidig... Det är stort att bli mamma...
  • lanovia 08

Tack Bruttan, en till som inte förstår. Jag sitter fortfarande här som ett frågetecken och fattar inte vad alla anklagar mig för.

• lanovia 08

Hvidis, träningsvärk? Tycker också det kändes värre. Skönt att det börjar släppa.

Hur mår förresten Jennys arm?

Bruttan, hur går det med de små tvillingarna?

• lanovia 08

En till här! men det har ni nog förstått vid det här laget.
    *torkar tårarna efter att ha läst allt fint om mamma-barn kärlek*

Villemoa skrev 2009-11-18 16:06:32 följande:
    Det skulle vi garanterat göra! Här har du en som kan gråta för vad som helst när som helst typ
  • lanovia 08

*torkar tårarna*

Sonja68 skrev 2009-11-18 21:58:05 följande:
    Måste berätta nåt gulligt: Efter att ha varit hos frissan idag så är jag lite missnöjd (eller kanske bara ovan så här i början). Känns inte alls bra. MEN då kommer först min sexåriga dotter och säger att "Mamma, du är jättefin i håret" och sen kommer 4-åringen, stryker mig över håret, tar tag med sina små händer om mina kinder, kollar mig djupt in i ögonen... pussar mig på munnen och säger; "Mamma, vad söt du är" ♥Känns bra att ha en egen fan-club där hemma
  • lanovia 08

Usch vilket oväder ni verkar ha fått där nere. Fy Ninnis för att bli sittande så länge. Vad 17 gör man om man blir kissinödig där???? Skönt att du kom hem som du skulle tillslut i alla fall. Tur att du hade fotboll att roa dig med.

Hvidis, det var då förbaskat tur att barnvagnen inte blåste iväg. Vad snopen du hade blivit om den bara försvann... *fick en rolig bild framför mig och måste le lite åt det tragiska*

Sonja din fråga om ifall det är snö eller regn. I den här delen av landet är det till 99,5% regn. Och skulle det mot förmododan vara snö så inte tusan skickar vi upp den till er, ni får så det räcker av den varan.

• lanovia 08
    Sonja68 skrev 2009-11-19 08:41:43 följande:
    God morgon!Lanovia: Ursäkta, det var inte meningen att verka självisk ang snön, tänkte mer att ni brukar ju få sånt kaos när det singlar ner några snöflingor hos er, så ni kunde skicka upp det hit, för vi har lite mer erfarenhet och vet hur man handskas med den typen av nederbörd Blåser det lika mycket idag Jenny; Provkollektion... berätta mer (har inte riktigt koll), låter spännande!
  • lanovia 08

Jenny lycka till i em.
    Härligt att gyn närmar sig.

Ninnis, har du inte vaknat ännu idag??

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...