Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Imorgon skall jag på extrainsatt besök till MVC.
    Min huvudvärk ger inte med sig, den blir bättre på eftermiddagarna och kvällarna. Men särskilt förmiddagarna är jobbiga, Alvedon hjälper knappt.
    Jag tror att det är axlarna som spökar men ringde ändå till BM idag för att försäkra mig om att det inte kunde vara något annat. HOn tyckte vi skulle ta blodtryck och prover för att bli säkra.
    som sagt jag är itne så orolig men vill ändå ha det undersökt så att Spillevinken har det bra där inne.

• lanovia 08

Ingis mysigt med mamma besök.

• lanovia 08

känner mig väldigt ensam här just nu...

• lanovia 08

Tja, skall vi nå 6000 inlägg så

• lanovia 08

Just det, försvann i allt annat: Grattis ore

• lanovia 08

Ninnis, vad trevligt med sovmorgon. Snäll chef du har.
    Var det inte hon som var sjuk? är hon på bena igen?

• lanovia 08

*vinkar tillbaka till Sonja*

Ja det känns bra att få skallebanken kollad. Att jag har ont i huvudet är ingen superovanlighet. Men så här många dar och utan hjälp av tablett är lite mer ovanligt. Som sagt är det föromligen bara axlarna. Men kollar hellre upp det en gång för mkt än missar ev signal från kroppen om att något inte är helt bra för Spillevinken.

• lanovia 08

*kramar Hvidis och lilla E* Kan tänka mig att det gör ont i en mammas hjärta att se när ens lilla få en spruta.
    Vi får hoppas Batman inte får några konstiga men av vaccinet.

Leksi tycker också att vagnarna kostar på tok för mkt nu. Vi har förövrigt en Knorr. Men jag har inte svarat dig innan för jag kan inte uttala mig något större om den är bra eller inte eftersom vi inte hunnit använda den. Vi fick den av min bror och vår tanke var att har den dugt åt hans 2 barn så duger den åt vårat.
    Och den uppfyller våra krav;
    hjul, handtag , sittdel och liggdel.
    Vi är alltså inte så kräsna.

• lanovia 08

Vad fint du fick till det Hvidis.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...