I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Ingis: Yes för söndag! Jag kan till halv fem fem. Så myyysigt!
Ingis: Yes för söndag! Jag kan till halv fem fem. Så myyysigt!
Då kan jag visa dig vad lilla E har lärt sig! Hon sträcker fram armarna så man ska hålla i dem, sen lyfter hon sig till sitande! (nu ligger hon hela tiden me uppsträkta armar och säger åouha åouha åouha åouha åouha åouha åouha åouha åouha till man lyfter hnne...)
fru bygg: härligt med natt sömn! hon börjar bli stor, din lilla!
härli helg ninnis! du, kan du inte bara stanna hemma? ibland ska man lyssna å den lilla rösten, mn å andra sidan missar vi din hundträningsoutfit då...
Här var det väldigt lungt för att vara FREDAG!!!
perfekt ingis! kul!
idag har jag livit inspirerad av pysselkungen och garnert pepparkakhjärtan, gjort en nejlikeapelsin och tryckt små rosa e-fötter till inbjudningskorten till dopet!
batman jobbar och ag skulle egentkligen städa toan.. blir nog mer pussel istället... nä, ok, jag skaaaaa städa...
Hej!
Härlg dag med Ballabus och hennes fina mamma! Underbar sill lagar bb's mormor och ingis¨gör en ljuuuuvlig kladdkaka! Mums!
Nu har jag shoppat leggings och klänning på nätet, så nu är det bara att gå igång med orbitrekkern jag fick av pappa i flytten har klarat 5 min två dagar i rad innan lungorna käns som om de ska brinna upp. Fyyy vad dålig kondi man får av att få barn
.
Lanovia: Stödstrumper is da shit! Använd! Du har tur att det är vinter när du ska gå i dem, du slipper hudfärgade nylonk¨nästrumper i 28gradig värme...
Ååååååååååå!! Tack för chokladgodbitarna som du gömt i kylskåpet, ingis! MUMS! Batman och jag tackar och bugar. Han älskade också sillen förresten )
hej!
klart du ska med nästa gång fru bygg. du också ninnis!
lanovia. Apotekets är bäst, eller matas?. gillar apotekers stay-ups. bäst för mig för jag har åderbrock på insidan av låret... very nice...
life-butikerna säljer några pffiga med mönster på.