• Hvidbrud

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Ingis: Yes för söndag! Jag kan till halv fem fem. Så myyysigt!

• Hvidbrud

Då kan jag visa dig vad lilla E har lärt sig! Hon sträcker fram armarna så man ska hålla i dem, sen lyfter hon sig till sitande! (nu ligger hon hela tiden me uppsträkta armar och säger åouha åouha åouha åouha åouha åouha åouha åouha åouha till man lyfter hnne...)

• Hvidbrud

härli helg ninnis! du, kan du inte bara stanna hemma? ibland ska man lyssna å den lilla rösten, mn å andra sidan missar vi din hundträningsoutfit då...

• Hvidbrud

idag har jag livit inspirerad av pysselkungen och garnert pepparkakhjärtan, gjort en nejlikeapelsin och tryckt små rosa e-fötter till inbjudningskorten till dopet!
    batman jobbar och ag skulle egentkligen städa toan.. blir nog mer pussel istället... nä, ok, jag skaaaaa städa...

• Hvidbrud

Hej!
    Härlg dag med Ballabus och hennes fina mamma! Underbar sill lagar bb's mormor och ingis¨gör en ljuuuuvlig kladdkaka! Mums!
    Nu har jag shoppat leggings och klänning på nätet, så nu är det bara att gå igång med orbitrekkern jag fick av pappa i flytten har klarat 5 min två dagar i rad innan lungorna käns som om de ska brinna upp. Fyyy vad dålig kondi man får av att få barn .

Lanovia: Stödstrumper is da shit! Använd! Du har tur att det är vinter när du ska gå i dem, du slipper hudfärgade nylonk¨nästrumper i 28gradig värme...

• Hvidbrud

Ååååååååååå!! Tack för chokladgodbitarna som du gömt i kylskåpet, ingis! MUMS! Batman och jag tackar och bugar. Han älskade också sillen förresten )

• Hvidbrud

hej!
    klart du ska med nästa gång fru bygg. du också ninnis!

lanovia. Apotekets är bäst, eller matas?. gillar apotekers stay-ups. bäst för mig för jag har åderbrock på insidan av låret... very nice...
    life-butikerna säljer några pffiga med mönster på.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...