Va! Ingen som skrivit sen i går? Och ingen som har gett blommis en jätte kram när hon verkligen behöver den? Då har ni inte varit inloggade tjejer.
Jag börjar med att krama om blomman så hårt att det värker i armarna efteråt! *KRAAAAAM* Och håller fram kräkspannen, ut med det bara! Jaklans karltokar. Ibland är det som om samma snutt i samma dåliga film ska genomlevas tusen gånger innad man fattar om man nu någonsin fattar! Blä för det. Du, jag vet att det inte hjälper just nu, men snart är han in härliga sambo igen, som man inte kan tänka sig att man vill ha någon annanstans än bara så nära som det är möjligt, osis att det inte blev vid ÄL denna gången. Kanske nästa? Eller, vad vet jag, ni kanske har hunnit bli vänner igen och fått lite bra bli-väner-igen-mys? (aldrig har jag upplevt det själv, men det finns de som får til det? Är jag sur eller har varit det nyligen å ska INGEN pilla på mig på ett bra tag
)
Batman hjälper min pappa at flytta idag. HAn flyttar in till stan, på nästan sammagata som oss! Jippi! Men stackars Batman och min bror som får släpa soffa till 7e våningen. Nä, det kommer kosta!
En god middag och en flaska vin, minst! Hoppas att deras ryggar klarar det!