• Hvidbrud

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

hej alla goa. Bara en snabb godnatt från oss! Ljuvligt barndop- enormt rörande, batman fällde en stor tår när han skulle säga tack för esther vilket ledde till att intet öga var torrt. Mina brorsöner sjöng, då grät jag igen, sen tände vi alla ljus för Esther och dem där inte kunde vara med, då grät vi igen... Vackert var det iallafall!
    Godnatt sesimorgon!

• Hvidbrud

Lanovia: då ska du känna något mäktigt när det är ditt eget barn som ska döpas.
    Ninnis: ja vi har filmat, så e kan se det när hon blir lite större .
    Sonja: vilket härligt sätt att rensa hjärnan på! Kall frisk luft och varm choklad, jag blir hur snäll aomhelst i hjärtat av bara tanken.
    blommis;
    lanovia: ja ta det lugnt! Kommer ihåg att jag inte orkade gå till grönsaksavdelningen i Ica till sist, det var för långt bort och ont gjorde det, blä! Sitta och fika låter härligt, fixa det sociala innan bebisen kommer och man har lust att stänga in sig i bebiskukongen?
    tänk, snart har du din lilla nya, njut av varje sekund, tiden går ett annat tempo och de är inte då små längre, e blev 5 mån i går och hon är så stoooor, snackar och visar temprament. Får lust till en litet till snart, kanske.... Nä, hua, det vänntar vi lite till med!

• Hvidbrud

Fru bygg: skönt att det ordnade sig med maken, fin gubbe du hittat! Vist känner de små av stämningen!

• Hvidbrud

Ja, vet hur det käns. Ibland vågar jag inte tänka på det för tänk om, ja, jag vet inte, blir rädd för att mista det braiha om jag tänker för mycket på det/ erkänner det. Liksom

• Hvidbrud

Ja, det har du rätt i lanovia! Jag e gla för va ja har!
    Inte ska du missa spillevinkens dop!
    förresten vad tror du det blir nu när det närmar sig? Flicka eller pojke?

• Hvidbrud
    Ninnnis skrev 2010-01-20 11:32:14 följande:
    (sorry, kunde inte låta bli)
    Ahhhhh!!! Hi hi! Så fel det kan bli!

Lanovia: ihhh, det är så spännande!!!

Nä, nu får jag äta något innan lillmonstret vaknar och ska få all min uppmärksamhet. Mad, blöja, kläder, kräm i ansiktet och leka med bästa bollen på mattan. Oh. Vaccination i morgon, jag gruvar mig redan?
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...