I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
♪♫?*¨*?.¸¸❤¸¸.?*¨*?♫♪
♪♫?*¨*?.¸¸❤¸¸.?*¨*?♫♪
Klänningen är helt klart min fdavorit, men Esher är fortfarande lite liten för den....
Hon klarade sprutan bra. Lite hängig har hon varit och sovit lite mer, men oroligt. Tror hon hade lite feber i eftermiddags, så jag gav henne en mini dos flytande alvedon. Skogsbärsmak... (undrar hur nära den smaken någonsin varit ett skogsbär...) Hon tittade konstigt på mig när hn smakade på det. Kan man ju förstå. Inte skulle jag gilla det heller.
Maken är på julfest med sitt jobb i danmark. En kompis kom och åt mddag med mig, sen somnade hon och E i soffan. Gulligt. Skönt när vännerna känner att de kan slapna av och känna sig som hemma! E älskar henne och ler och sätter in charmoffensiven så fort hon är i närheten. Det är inte alla hon tittar djuupt in i ögone och delar universum med. Härligt! En bra barnvakt i framtiden
Det var meningen at vi skulle få gäster i helgen, de från Odense, men de har blivit sjuka denna helgen, så de kommer inte nu heller... så vi åker till min mamma i Blekinge! Åh, vad det ska bli härligt! Öppna spisen och havet och trollskogen och lukten av målarförg och god mat och en liten groggajävel på kvällen. Älskar att vara där. Det är där jag ladar upp batterierna bäst. *skickar en kram tll min älskade mamma*
Nu är han på hovedbanegaarden= snart hemma hos oss! *längtar*
Jenny: Tampella of Finland verkar vara från sent 60- till 70-tal...
Hö hö, ska jag månne överta världen?
Googlade runt på¨lite tester ov vad man ska bli när man blir stor...
Känner mig lite osäker på om jag vill starta upp firman igen när jag inte är mamma ledig längre... Men jag veet inte vad jag ska bli när jag blir stoor...
Älskar mitt jobb, träffa mäniskor och vara bra på det jag gör och få direkt positiv respons på det jag gör. Men aj, vad det gör ont i leden... Tummen särskilt den vänstra är jag rädd att jag har fått gigt i... Blä!