• Fru E

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Lanovia-CB:s stickor visar en glad gubbe de två dagar då man är som mest fertil funderar själv på att slösa dyra pengar denna månaden bara för att se vilken dag jag har äl.

Ingis-säger som Lanovia gjorde ni något mer på bröllopsdagen?

Lanovia-ibland är det nästan skönast att åka iväg under julen så kan man slappna av mer, annars springer man som en skållad råtta för att passa upp på alla. Nästa jul är kanske annorlunda när spillevinken är här

Daa-säkert den lilla bönan i dig som gjort dig "busig"

• Fru E

Ninnis-ta det försiktigt när ni ska ända till Norge

• Fru E

Lanovia-jag litar mer på CB:s stickor även om de är svindyra, för du kan aldrig feltolka dem så du har rätt i din teori

Åhhh vad de är gulliga som lämnar paket vi bjöd de blivande mammorna i våras på middag på kvällen

Och japp, SNART får vi ringa om ivf. Tänkte ringa i mitten av januari och fula och säga att mensen kommit så vi kan tajma in med spraystart förhoppningsvis i februari men antar att jag är optimistisk där

Sonja-detsamma!!

• Fru E

Gott Nytt År tjejer

Har varit på julfirande först hos brodern med brorsbarn och sedan hos svärmor, puh!

Skönt att äntligen vara hemma och ta det lite lugnt eller ja.....försöka iaf!

Här har indianerna varit osedvanligt seg och kom först med värk igår efter 6 dagar med spottings . Den 11 ringer jag gyn för remiss och ska banne mig ha en!!!
    "Vågade" inte ta upp ivf med brodern eller hans fru, visste inte riktigt hur jag skulle komma in på ämnet. Tänkte ge det ett nytt försök snart för att se vad broderns fru som är läkare tror om akupunktur etc innan ivf. Vet inte riktigt hur länge man ska gå på behandling innan men det kanske du vet Lappis??

På tal om hus så skulle vi egentligen inta flytta förrän om ett par år men vi började kolla i veckan och har hittat ett objekt . Väntar bara på samtal från banken och hoppas att vi INTE behöver sälja radhuset innan vi köper nytt eftersom vi inte har så mycket i lån. Om vi måste sälja först vet jag inte riktigt om vi "orkar" köpa hus nu eftersom man då måste hitta något nytt på ett par månader alt flytta hem till mitt föräldrahem under tiden med alla kartonger, pust!
    Men men som sagt först ett besked av banken och OM vi får köpa först så ska vi på visning på söndag på ett jättefint hus (naturligtvis har jag redan i tankarna flyttat in vilket är lite jobbigt)!!!

Lanovia-kom ihåg att vila!

• Fru E

Villemoa-var det idag du skulle testa

Hej på er förresten

• Fru E

Daa-vet inte heller vad jag ska säga mer än att livet är SKIT ibland och man verkligen inte kan förstå varför saker blir som de blir!
    I den andra tråden jag är med i finns det ett par stycken som fått progesteron vaggisar och barntrombyl mot upprepade missfall så hör med gyn om ni inte kan få detta till nästa gång ni vill försöka. För de andra har det hjälpt och de har idag små telningar

Lanovia-tycker du ska ringa till läkaren och höra vad de har att erbjuda om du har såpass ont *hytter med fingret*

• Fru E

Jenny-tänkte på din väninna som inte berättade att hon var gravid i v 12. Jag kommer nog att berätta så fort vi lyckats för de närmaste tjejkompisarna eftersom vi umgås varje vecka och de vet om vår resa. Men övriga kompisar får nog vänta till efter v 12 om det nu inte blir någon stor fest eller så.
    Vilken dag är du på nu i cykeln?
    Ömma bröst kan tyvärr både tyda på tant och på plus.....jag har slutat analysera symptom eftersom alla kan tyda på båda sakerna nästan

• Fru E

Ninnis- du ska se att 2010 blir vårt år med en spännande resa framför oss kanske är det så att vi kan följas åt lite i spåren efter Blommis

• Fru E

Fru Bygg-vilken bra idé om en Skånedejt du hade jag är gräsänkling denna veckan så hade varit trevligt med lite förströelse

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...