• Fru E

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

God kväll på er tjejer!

Nu ska jag ta och dra deppmanteln över mig lite och sedan ta nya tag.

*KRAM*

• Fru E

God Morgon!

Lanovia-jag känner som dig att jag inte hinner in här tillräckligt just nu men lovar att bättra mig in på det nya året när det lugnar sig på jobbet.
    Idag och imorgon är det utbildning hela dagen så hinner bara in på kvällarna tyvärr.
    Grattis till klänning köp

Här BOM:ades det i lördags vilket innebär bara 2 dagar med spottings tjohoooo!

Daa-tror du att du är gravid ändå eller?

Jenny-det är inte lätt att känna sig 100 % glad när man träffar andras små telningar men om det är en nära vän så får man kämpa lite extra. Jag är i princip bara glad för bästa väninnan som blev hoppsan gravid i våras och nu har en 2 månaders dotter. Klart jag är avundsjuk och känner att jag också vill ha ett barn men inte alls som jag var innan.

• Fru E

Bra att ni håller lugnt tempo så jag hinner läsa ikapp på kvällarna

Daa-BOM står som Ninnis säger för att indianerna kommit och man inte är gravid eller motsatsen till BIM
    Hoppas att dina provsvar ser bra ut och läkaren har någon idé om var felet kan ligga

Jenny-här är en till som älskar loppisar!!!!!

Lanovia-bra att du lyssnar på kroppen även om det tar emot och du vill göra fler saker. Viktigast är att du och spillevinken mår bra

• Fru E

Leksi-vila i soffan en mörk kväll är guldvärt!

PB-vilken pysselmänniska du är! Fullt upp hela tiden, förstår inte hur du orkar

• Fru E

PB-är kanske lätt att bli hemmablind med när man fixar hemma. Vi har sparat lite bilder från innan vi flyttade in och ibland brukar jag ta fram dem och jämföra och faktiskt se att vi har gjort en massa saker även om det inte alltid känns så.

• Fru E

PB-naj då det blir helt perfekt ska du se . Jag har tänkt göra ett före/efter collage men inte riktigt orkat än just för att se hur bra det kan bli

• Fru E

Sängen och värmen kallar så godnatt på er!

• Fru E

Och godmorgon!

Ännu en dag utan dator så vi ses ikväll!

Kram &

• Fru E

Daa-*kramar om* vet hur det känns att få minus även om man egentligen inte väntat sig något annat har läkaren sagt något mer om vad det kan vara? Kräv annars lite mer tester!! Äter du vitaminer, tänkte om det var något som fattades din kropp

Blommis-haha jag har inte tålamod till att sätta ihop tekniska mojänger utan skriker på maken

Såg att ni ville fika på söndag men jag kan inte heller åker till Stockholm om en timme och är inte hemma förrän söndag kväll

Fru Bygg-kvinnor kan vet du

Ingis-skönt att få lite avlösning så du kan göra lite ärenden och inte stressa

• Fru E

Familjeliv är en ondskefull sida hörrni, INTE gå in där!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...