I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Kom på en dum tanke igår: vad ska man med ett 160 kvadratmeter stort hus om man inte får några barn
Kom på en dum tanke igår: vad ska man med ett 160 kvadratmeter stort hus om man inte får några barn
japp dum är mitt förnamn i de tankarna om huset
Lanovia-man hinner mycket på en dag så lägg dig på soffan en stund och vila
Var på intropass på Pilates igår, vet inte riktigt vad jag tyckte egentligen. Har varit på ett pass för många år sedan och responsen var nog likadan att det inte riktigt är min grej direkt. Men samtidigt så vet jag innerst inne att jag behöver stärka upp musklerna kring bäckenet och ryggraden om jag ska bli av med det ryggonda. Var mycket att tänka på med in och utandning, göra knipövningar så man spänner bäckenet och nedre delen av mage och till sist skulle man sträva efter att förlänga nacken uppåt. Allt på en enda gång vilket skapade lite kaos, hmmmmmm. En del övningar gick bra men en där vi skulle rulla med ryggen gick sådär, ledaren sa att så länge jag inte fick mer ont efteråt så gick det bra. Summasumarum så tror jag att jag behöver det även om jag inte har hittat hur man gör än
Ninnis-åhh vad skönt att dina killar är hemma
Små små steg i sänder varje dag med lyckostunder gör en glad och glömsk om det tråkiga
Själv har jag inte tålamod till att vänta vänta vänta och inte veta vad som händer, kontrollfreak som man är
Ninnis-ja men det gör vi väninnan ligger i startgroparna nu i verkstaden (gissningsvis med start i början av sommaren eftersom hon ska springa göteborgs varvet) vilket gör att tålamodet tryter ytterligare och man blir en "bitterfitta"
Ninnis-njaaee hennes tidsplan är bara mina vilda spekulationer
Lanovia-godmorgon igen då
Lanovia-har lovat mig själv att ge pilatesen fler gånger just för att jag behöver det så tålamod återigen
Det påminner mig om att jag lovat att baka och bjuda våra grannar som ska bygga friggebod i helgen på fika
Ska bara bestämma mig vilket recept jag ska prova och sedan handla lite
Fru Bygg-ja att ha ont är dryyyyyygt! Speciellt när man inte vet vad man ska göra för att det ska bli bra
Fru Bygg-jodå det är rätt bra tack sitter på min pilatesboll och jobbar vilket har gått över förväntan *glad*