• Fru E

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Villemoa-men du vet väl att kvinnor kan göra två saker samtidigt

Visste ni förresten att slidkatarr kan göra att ägget inte fäster??? Och det är inte alltid man får symptom heller...... diskuterar det just nu i "andra tråden"

• Fru E

Sonja-jag har gått på kinesisk akupunktur och var lite skeptisk i början men jag tror faktiskt på det nu

Bruttan-Irriterande när sådant händer!

Ingis-piggar alltid upp med lite slängkyssar

• Fru E

Daa-jag vill kanske ha lite indianer om några dagar men väntar ett tag till

Leksi-när min tjejkompis hade lillan i magen så var det nästan bara jag av tjejerna som hade turen att känna sparkarna för den lilla dissade de andra

• Fru E

Daa-i´ll lett you know när du ska skicka över lite indianer lär visa sig snart

• Fru E

Jenny-du kan mer än gärna få mina skickar genast koordinaterna till dig för jag antar att indianerna har gps eller de kanske har röksignaler *kliar mig i huvudet*
    Är det gyn du ska till?

• Fru E

Ninnis-inte lätta alltid att komma ihåg allt som man beställer

Lanovia-roligt att se hur ens eget badrum växer fram och hur bra det blir
    Vårt nästa projekt är att sätta in skjutdörrar i ett "gatt" istället för en ineffektiv garderob som står där nu från förra ägarna. Dörrarna är beställda och nu ska vi bara sälja garderoben på blocket, ska bara bestämma för vilket pris med vilket är svårt.....

Bruttan-lycka till på UL!!!!

Jenny-skulle kunna gissa på att du får tabletter med gulkroppshormon som sätter igång indianerna. Kommer inte ihåg vad de heter men tror inte man brukar få Pergotime först utan starta med att sätta igång indianerna men vad vet jag

• Fru E

Ninnis-vet inte egentligen men tror att man får gulkroppshormon först så man får indianer och sen ev pergotime för äl men egentligen vet jag ingenting
    Kan inte påstå att vi renoverar ihjäl oss som våra grannar som nu är klara med sitt radhus och istället ska bygga ett helt nytt hus nästan själva!

• Fru E

Daa-det där lät ju inte så bra.....hade hon någon motivering till varför du skulle vara glutenintolerant??? Att mörkret påverkar en negativt märker jag jätte mycket nu. Har svårt att vara "glad" och pigg när det är mörkt nästan redan kl 3 och regnar men det brukar hjälpa upp lite om man tänder 1000 ljus och sätter på musik

Villemoa-haha då vet vi vad ni kommer att göra ikväll

Ninnis-klart du ska börja pynta redan nu! Tänkte jag göra så slipper man stressa så mycket i helgen utan kan njuta lite

• Fru E

Ni kan nog sluta vissla för mig nu brunt i pantalongerna så det blir alldeles säkert BOM om några dagar . En mini liten del av mig hoppades att tomten skulle ha delat ut ett litet för tidigt paket

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...