I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Blommis... Spännande att ni snart kan sätta igång med ivf. Förstår ju att det är en hel del förarbete, men det måste kännas skönt att sätta igång med allt.
Blommis... Spännande att ni snart kan sätta igång med ivf. Förstår ju att det är en hel del förarbete, men det måste kännas skönt att sätta igång med allt.
Oj oj oj.. Nu får ni hjälpa mig. Jag har skaffat ett konto på familjeliv. Jag har endast gjort detta för att komma i kontakt med lite tjejer med barn i Helsingborg.
JAg tycker det är tråkigt att sitta hemma själv och att göra saker själv är skoj ett tag. Alla andra jobbar ju om dagarna, så det hade varit skoj att träffa lite fler mammor som är föräldrarlediga...
Är jag dum som nu har ett konto på familjeliv.. Det är knappt så att jag vågar erkänna det...
Hej Lanovia!
Tack för att du inte tycker att jag är dum!
Det är ju bara av den anledningen som jag har ett konto där. Om man börjar läsa i alla trådarna där, så kan man ju hitta alla svar i världen. Det är mycket som är överdrivet där...
Har du fått kontakt med någon genom FL?
Tack blommis!
Men det känns lite dumt att vara medlem där. Gillar ju inte FL, älskar däremot BT. Vet inte vad man skulle gjort utan er alla! Det enda som är synd (och bra iofs) med denna tråden är att vi alla är spridda över hela sverige...
Ja, nu har jag lagt upp en tråd iallafall för mammor i helsingborg. Vi får se om ngn nappar.
Hade varit skoj med en BT-träff i skåne snart, tycker jag...
Jenny... Hoppas det inte är känsligt att fråga... Hur länge har ni försökt?
ojdå.. du hann svara innan jag hann skicka frågan, Jenny.
Jag förstår att du känner dig ledsen, men som andra smarta kvinnor har sagt här inne, så kanske hon bara inte vågade/ville berätta innan 12 veckor.
Vi berättade för föräldrar och syskon lite tidigare, men kompisar fick inte veta förrän efter vecka 12. Sen vet jag ju inte hur nära ni står varandra.
Då får vi se till att bestämma något Ninnnis.
Vad skoj att det är så många som är här inne nu samtidigt! Jag blir alltid så glad av att "prata" med er alla!
Dock så går mina tankar hela tiden till Daa.. *skickar en kram till*
Många kramar till dig också Jenny! Skönt att det känns lite bättre nu!