I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Hvidis & Ingis... Härligt att höra att ni har det så skoj på era mamma-bebisträffar. Låter som om Bellabus och lilla E också har det roligt! Hade varit skoj att titta ner till Malmö och göra er sällskap nästa gång med Ella....
Daa, låter skönt att det inte är ngt hormonellt iallafall. Se nu till att kontakta kuratorn, så du får må bra! Det förtjänar du!
Ninnnis, Låter som en skojig julfest eftersom du inte kom därifrån förrän kl 5. Det var länge sen jag var ute så sent på fest... Är säkert 5 år sen... Jaja, kanske inte läge att det blir snart heller eftersom man är småbarnsförälder. Dock så är jag vaken vid fem om nätterna, då Ella vill ha lite mat då.. Kanske inte samma sak...
Helgen min, var inte så bra. Det var som jag trodde och det resulterade i ett bra gräl igår mellan maken och mig... Men nu är luften rensade iallafall, så vi får hoppas att det blir bättre... Tack för att du ställde upp som stöd! Det betydde mkt för mig! *kram*
Sonja, väntar med spänning på bilderna!
Lanovia, låter jobbigt med både blåsan och lungorna. Spillevinken växer kanske ordentligt, så det kanske är dags lite tidigare... När var det BF exakt nu igen?
Passa på att njuta lite av att ha spillevinken i magen nu, den känslan försvann snabbt efter förlossningen tycker jag. Har svårt att komma ihåg hur det kändes med lillsnuttan i magen.. MEn det kanske bara är jag...