• Fru Bygg

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Daa, tråkigt att det var negativ. Det låter ju annars som om det kunde varit positivt. Hoppas du får reda på vad som inte står rätt till, så du får må bra! Det förtjänar du verkligen! *kram*

Ingis, beundrar dig som bygger hus samtidigt som du tar hand om busan. Jag renoverade ju köket under tiden jag var gravid och bara det tyckte jag var jobbigt. Men snart börjar det ju bli klart! Måste vara underbart att få flytta in i ett eget nybyggt hus! Då får ni verkligen njuta av varandra sen, när ni ha lite mer tid.

• Fru Bygg

Lanovia: Skickar en stor lyckatillkram! Spännande!

• Fru Bygg

Några roliga planer för helgen Ninnnis?

• Fru Bygg

Ninnnis, det låter som en mysig helg. Förstår att det kan bli lite stressigt på lördagen. Hur är det så att man hellre vill vara hemma när det närmar sig julfest? Jag känner ofta så, att det är mysigare att vara hemma, men man brukar ju få roligt ändå!

Mina helgplaner.... Ja, det blir en lugn helg. Imorgon ska vi på födelsedagsbrunch, men annars har vi inga planer ännu. Få se till att julpynta lite, har inte hunnit ta fram ngt alls.

• Fru Bygg

Skönt att du verkar få den hjälp som du behöver, Daa. Det är ju inte alls omöjligt att din BM har rätt. Kroppen kan ju reagera på stress och oro på det sättet som du beskriver. Hoppas du få må bättre snart!

• Fru Bygg

Härligt med positiv feedback Ninnnis!

• Fru Bygg

Jag behöver lite hjälp med en fråga. Har du tid/lust att ge mig din synpunkt?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...