• Fru Bygg

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Godmorgon alla morgonpigga!
    Jag är uppe tidigare än Ella idag. Vi ska iväg på mammagrupp vid tio och klockan ringde klockan åtta, men Ella sov. Underbart skönt att gå upp själv först och göra sig iordning innan Ella vaknar. Nu får jag nog snart väcka min underbara prinsessa!

• Fru Bygg

Lanovia.. Du får se till att ta det lugnt idag också! Jag är helt säker på att din man hellre vill att du mår bra än äta trerätters mm. Om du orkar är det ju givetvis en mycket trevlig överraskning, men ta det lite lugnt idag också! Tänk på spillevinken!

• Fru Bygg

Ninnnis, ville inte maken också mysa och pussas på morgonen?

• Fru Bygg

Va bra Lanovia! Vi vill ju alla att du och spillevinken ska må bra! Ha en mysig dag så hörs vi! Nu har min lilla solstråle vaknat! *kram*

• Fru Bygg

Ninnis, låter verkligen som ett drömjobb. Då får vi se till att ha en BT-spelkväll sen ngn gång!
    Ha det bäst! *kram*

• Fru Bygg
    Ankan80 skrev 2010-01-15 09:29:16 följande:
    Det är 8 april. Du är 3 veckor efter? Fru Bygg skrev 2010-01-14 17:27:41 följande:
    Tror du blandar ihop mig med Leksi. Jag har ju redan min lilla prinsessa.
    Men spännande att det börjar närma sig!
  • Fru Bygg

Åh, vad jag blev hungrig av allt matprat. Vi blev precis bortbnjudna till svägerskan på fondue ikväll. Det är aldrig fel!

• Fru Bygg

Jag var hos läkaren idag för jag har haft ont i min axel sen i måndags och det verkar inte gå över. Fick konstaterat att det var en inflammation i två muskelfästen och ngn gelepåse som man har i axeln. Fick ett recept utskrivet på antiinflammationstabletter (heter det så?), men det kan dröja upp till 2 månader innan jag är smärtfri. Tradigt..
    HAr fått rekommendationer att gå till en sjukgymnast också.. Det är mkt som ska göras, vem passar Ella då?

• Fru Bygg

Hej Jenny! Jag tog min spruta i vänster axel och det är högra som gör ont nu, så det är det inte. Jag vet inte alls vad jag har gjort. Ha det så trevligt med vännerna ikväll.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...