Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Sonja, båda pussbilderna, den svart/vita och den vid elden är favoriter, och den då ni är hela familjen och den där du kommer nerför trappen! Och vad FIN du är på den med bara dig på!

Den där ni står utomhus vid den fina dörren är bra också. Fast då skulle jag beskära den så räcket och det inte kom med. (alltså alla är ju fina men favvomässigt då)

• passionsblomman

Jag menar de två där du kommer nerför trappen. Den ena är ni ju båda på och där ler du så himla vackert!
    På den bilden i trappen med bukettenså syns den väldigt fint, även på den där ni är ute vid dörren.

Bukettbilden där även stjälkarna syns ihop med din hand är jättebra!

Sonja68 skrev 2009-12-08 15:54:50 följande:
    Blomman, såg du buketten på sida 2? Funderar på att ge den till Floristen, samt någon där buketten är med i "helheten", för det bad hon om! Vilken tror du?Jo, den vid brasan är myyyysig.Pussbilderna och när han stryker mig på kinden har kompisen även gjort i svartvitt.Vilken bild menar du där bara jag är på??? När jag kikar över axeln på honom
  • passionsblomman

Heloise, jag tror vi kan konstatera att du hör till de få som har en av de ovanliga akarlar som faktiskt ens försöker ha någon koll på vart och när du cyklar. Min sambo bryr sig inte nämnvärt utan brukar runt pms mest upprört undra vad fan jag är så arg för.

Visst är oddsen dåliga men chansen finns ju och varje chans till plus är en chans och här tas den på allvar!

Förkortningarna kan jag inte hälften av alla som finns.

Ta BIM och ÄL till att börja med. Alltså beräknad icke mens och ägglossning. Det är de som är intressanta innan plus och medan man försöker "den vanliga vägen". BOM är när mensen kom och det inte blev något.

• passionsblomman

HELT annat spår: Jag har tappat håret!

Alltså, när tom min mycket ouppärksamme sambo utbrister:
    "Allvarligt talat, tappar inte du VÄLDIGT mycket HÅR!?!"
    Då är det nog sannolikt så.

Det har pågått hela hösten åtminstone sedan vi kom hit ner. Innan dess hann jag inte ens märka något.
    men här har jag verkligen insett att det är fulla nävar med hår flera gånger om dagen och värsta jättetussen vid varje hårtvätt.

"Jaja" har jag sagt, men nu har jag ju känt att det liksom fattas en hel massa och när jag nu tittade efter häromdagen så inser jag att det verkligen ramlat av som om jag höll på att få vikar som en karl och att klippning av lugg just nu vore en omöjlighet, då det helt enklet knappt finns något hår där luggen borde finnas.

Det MÅSTE väl nästan vara en stressreaktion precis som min muskelvärk nu under samma period? Eller vad tror ni?
    Eller kan det ha med hormonbehandlingarna att göra? Inte tappar man väl håret av dem?

*skallig*

• passionsblomman

Visst är det!

Liknand blev det när jag ammade. Så jag tror stenhårt på att det är en stressreaktion.

Trist är det iallafall, för nu måste jag ju nästan klippa mig rätt kort, så håret kan komma ikapp sig.

Jag har aldrig haft kort hår, utom innan skolåldern.

Villemoa skrev 2009-12-08 23:54:18 följande:
    Men blommis, vad LÄSKIGT!! Heloise: vad kul med bebisverkstad!! Både Moa och graviditeten som blev MF kom till på första försöket så det går ju Visslar för fullt för dig!lanovia: vad bra att det går bra hos aurora! Även jag tycker du är oerhört duktig som vågar ta tag i din rädsla! Go girl, snart är spillevinken här!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...