I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Det känns overkligt att det verkligen är imorgon. Då ska vi döpa vår lilla dotter!
Det känns overkligt att det verkligen är imorgon. Då ska vi döpa vår lilla dotter!
Hej Ninnnis! Jag ser nog att fin prick lyser grönt. Hur går det på jobbet idag? Låter som en megamysig helg du ska ha med bästa vännen!
Åh, Tack Hvidis! Esther är så underbar, det var så skoj att träffa er båda i tisdags!
Vi ska ha en kortärmad vit body och vita strumpbyxor, tänkte vi!
Vi har ju givetvis en rosa underklänning också, men den räknar jag till dopklänningen.
Vi ska ha dopet i en lite mindre nybygg kyrka i Helsingborg och sen ska vi ha "mottagningen" i en lokal som ligger i anknutning till kyrkan. Vi blir bara den närmsta släken, så ca 30 pers. Det känns rätt så lagom stort för oss.
Ja, kläder är ju inte roligt just nu. Jag har köpt en svart kjol och en rosa blusliknande tröja som jag tänkte ha. Jag hoppas det blir bra!
Jenny står brud 090801 skrev 2010-01-08 14:58:50 följande:
Ojojoj, Lanovia. Spännande! Det kan gå fort efter att vattnet har gått, Ella föddes 3 timmar senare. Även om det inte är vattnet som har gått, så är det bra att du kollar upp det. Alla förlossningar är ju olika!
Hör av dig när du vet mer!
Många kramar!
Bruttan... hittar inga ord att säga, så jag skickar en stor kram!
Hej alla!
Jag har inte varit här inne och skrivit på ett par dagar, för Ella har varit rikigt kinkig. Jag tror inte att hon har ont eller ngt, är förmodligen bara en fas.. Hoppas den går över fort bara!
Hvidis.. Ellas dop gick jättebra, hon var så snäll. Det var jätteskoj att träffa släkt och vänner!
Du, Batman och lilla E få ha en underbar dophelg i Linköping! Ska ni åka tåg eller köra?
Ninnnis, om du orkar och vill, så får du gärna inboxa mig också!
Skickar många kramar till alla er andra! *kram*
Hej Lanovia. Ja, det har inte funnits så mycket tid att sitta framför datorn. Men som sagt, hoppas denna fasen är över snart, så jag kan hitta på saker igen. Vi har bara varit hemma bortsett från någon kortare promenad. Fick tom ställa in middag med svärföräldrarna igår för Ella bara kinkade. Men jag ska inte klaga, hon är ju världens sötaste och underbaraste ändå!
Idag ska vi till BVC och Ella ska vaccineras. Det ska bli spännande, men det går säkert bra!
Hvidis.. Har du hittat din gröna bok? Vad vägde Esther när hon var 3 månader?