I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Ingis, härligt att dopinbjudningarna är klara. Förstår att ni ser fram emot att flytta in i det nya huset! Är det nu i helgen som ni flyttar hem till svärisarna?
Ingis, härligt att dopinbjudningarna är klara. Förstår att ni ser fram emot att flytta in i det nya huset! Är det nu i helgen som ni flyttar hem till svärisarna?
Ninnis! Du är ju så smart! Varför har jag inte tänkt på det så? Ja, då ska jag genast hinta till maken att han ska göra mig på bättre humör!
Hej! Igårkväll var en toppenkväll! Jag hade inte pratat ngt med maken under dagen och var lika trött och grinig igårkväll. Ella hade varit lite gnällig under dagen och vi skulle alla städa på kvällen. Men maken kom hem med lite godis och läsk och var helt underbar! Ella kände nog av stämningen för en goare tjej finns inte! Så min gårkväll blev alldeles underbar, trots lite städning! Vilken underbar man jag har som kan hitta på ngt sånt utan att jag behöver hinta!
Nu ska Ella ha lite mat!
Hvidis, låter som ett underbart dop för Esther. Skönt att höra att allt gick galant!
De små är riktigt duktiga att känna av stämningen runt omkring sig. Jag har hittat ett av de riktigt bra exemplaren när det gäller make. Satt och tänkte på det igår, hur lyckligt lottad jag är med min underbara lilla familj!
Hej alla!
*tittar in lite snabbt för Ella vill nog ha lite leksällskap snart*
Lanovia, du får verkligen höra av dig om spillevinken kommer i helgen. Jag, maken och Ella åker till karlskrona imorgon för att fira min systers 25-årsdag, så vi är inte heller här i helgen! Annars kanske det finns fler på BT (som Hvidis) som har mitt nummer...
Jag gissar på att spillevinken är en kille och kommer den 27/1.
ojdå, är 27 bf? Ville egentligen satsa på 28, men är ju tradigt att satsa samma som ngn annan. Så jag hoppas att han kommer ut innan midnatt den 27!
Du får inte ha stress för att spillevinken måste titta ut snart, Lanovia. Det är precis som du säger, din lilla bebis kommer titta ut snart nog ändå! (på BF hoppas ju jag!
)
Hur mår du nu då? Fortfarande ont i ryggen mm?