• Fru Bygg

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Ja, det var vi! Ella tyckte det var lite jobbigt med så mkt folk och ljudnivån, men annars hade vi det jättetrevligt. Alltid skoj att komma hem till mamma och pappa lite. De saknar ju Ella också eftersom vi inte träffar dem så ofta.

• Fru Bygg

skönt med en lugn helg, ni kommer ju att ha fullt upp framöver!

Nu ska jag se om Ella vill sova en stund.

• Fru Bygg

Hej Hvidis!
    Är det på dagen som E bara sover i 2 timmars pass eller på natten?

• Fru Bygg

ojdå, då förstår jag att det är lite jobbigt. På dagen sover Ella inte heller så länge, men hon sover hela natten.
    Tror du att hon börjar få tänder eller ngt då? Då kan de ju börja sova lite mindre igen.

• Fru Bygg

Ojdå, men då är det ju inte så konstigt att hon sover korta pass just nu. Det är ju mycket för henne just nu! Spännande med tänder!

Allt är bra med er alla annars?

• Fru Bygg

Ja, det är underbart. Nu har hon dessutom sovit en halvtimme själv hittills, hoppas hon sover ett tag till, tror verkligen att hon behöver det.
    I lördags var vi på babysim, det var så skoj! ELla verkar gilla det, så det är ju bra!

• Fru Bygg

Du är ju inte alls gammal, så får du inte tänka. Om du vill läsa så tycker jag att du ska satsa på det! Man blir aldrig för gammal för att läsa och jobba med det man vill! Tänk istället om du ångrar dig och vill läsa när du är 55.

Ella var jätteduktig! Det var inte säkert att barnen skulle orka hela halvtimmen första gången, men Ella hade nog kunnat bada längre. Hon gillade det verkligen! Har fotat lite också och hon är ju så söt i sina badbyxor!

• Fru Bygg

inboxa din mailadress så ska vi se...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...