• Fru Bygg

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Daa... Det är bra att du är hemma idag. Skönt med en chef som förstår vad du går igenom. Se nu till att vara hemma så många dagar som du behöver för att må bättre. Ta det lugnt och gråt ut all sorg.

Jag är övertygad om att du och din man kommer att klara allt tillsammans. Ni verkar vara så goa och mysiga. Det kommer säkert att vara tryckt stämning mellan er ngn gång, men tror nog att det beror mer på er förlust än att ni glider isär!

• Fru Bygg

Åh Lanovia... Önskar att jag kunde komma hem till dig och göra lite lunch, så att du kunde vila på soffan bara.
    Du ska inte ta och kolla upp varför du har så ont då? Det är ju inte bra att du ska gå med sån smärta fram tills spillevinken är född. *kramar*

• Fru Bygg

Ninnnis, du är så klok! Hoppas du bara försöker komma ihåg det själv också! Det är ju så sant som du säger, du har nio av tio och det är ju fantastiskt!

• Fru Bygg

Nu ska Ella och jag ut och gå en promenad. Eller rättare sagt, jag ska gå och Ella ska ligga i sin varma vagn helt inbäddad.. Det hade inte varit fel!

Sen ska vi laga lite mat till maken när han kommer hem från jobbet. Han har så mycket att göra, så vi tänkte överraska honom med middagen klar. Om Ella är på humör vill säga...

• Fru Bygg

Åhh Ninnnis. Vad tråkigt att maken åker redan imorgon. När kommer han hem igen? På söndag eller inte förräns nästa vecka?

• Fru Bygg

Jobbar du alla dagar denna veckan Ninnnis? (hade en tanke om en BT-träff annars)

• Fru Bygg

EA&MJ skrev 2010-01-04 18:42:05 följande:

Fru Bygg-vilken bra idé om en Skånedejt du hade jag är gräsänkling denna veckan så hade varit trevligt med lite förströelse
    Jobbar du om dagarna eller är du ledig?
  • Fru Bygg

Det blir kanske lite snävt imorgon för mig. Antar att det blir i Malmö vi ses isåfall, så jag måste ju ta tåg ner. Jag kan på torsdag och fredag.

Kan Ingis och Hvidis då också? *ropar till Ingis och Hvidis*

Hur är det med er Ninnnis och Ankan? Jobbar ni om dagarna?

• Fru Bygg

EA&MJ... kunde du imorgon också?
    Det blir lite snävt för mig, men varför inte...

Hvidis... Ska vi ses efter halv två ngnstans då? Jag kommer nog med tåg ner så det hade varit bra om det var nära stationen.

Ninnnis... Kan du imorgon, eller du jobbar?

• Fru Bygg

Jag var precis inne på skånetrafikens hemsida och det kan kanske bli lite förseningar imorgon pga snö. Jag avvaktar och ser hur vädret är.. Kan vi se om jag kan ta mig ner imorgon?
    Hvidis och EA&MJ, ni kanske kan inboxa era nummer, så hör jag av mig om jag kan imorgon.

Ni får ju avgöra om ni vill träffas ändå...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...