• Fru Bygg

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Hvidis & Ingis... Härligt att höra att ni har det så skoj på era mamma-bebisträffar. Låter som om Bellabus och lilla E också har det roligt! Hade varit skoj att titta ner till Malmö och göra er sällskap nästa gång med Ella....

Daa, låter skönt att det inte är ngt hormonellt iallafall. Se nu till att kontakta kuratorn, så du får må bra! Det förtjänar du!

Ninnnis, Låter som en skojig julfest eftersom du inte kom därifrån förrän kl 5. Det var länge sen jag var ute så sent på fest... Är säkert 5 år sen... Jaja, kanske inte läge att det blir snart heller eftersom man är småbarnsförälder. Dock så är jag vaken vid fem om nätterna, då Ella vill ha lite mat då.. Kanske inte samma sak...
    Helgen min, var inte så bra. Det var som jag trodde och det resulterade i ett bra gräl igår mellan maken och mig... Men nu är luften rensade iallafall, så vi får hoppas att det blir bättre... Tack för att du ställde upp som stöd! Det betydde mkt för mig! *kram*

Sonja, väntar med spänning på bilderna!

Lanovia, låter jobbigt med både blåsan och lungorna. Spillevinken växer kanske ordentligt, så det kanske är dags lite tidigare... När var det BF exakt nu igen?
    Passa på att njuta lite av att ha spillevinken i magen nu, den känslan försvann snabbt efter förlossningen tycker jag. Har svårt att komma ihåg hur det kändes med lillsnuttan i magen.. MEn det kanske bara är jag...

• Fru Bygg

Jag glömde kramarna till Villemoa! *skickar en massa kramar i efterhand*

• Fru Bygg

Hej alla!

Jag hinner inte in här och skriva längre. Jag försöker läsa era inlägg lite då och då och jag tänker på er alla!
    Ska se om jag hinner sitta lite i helgen, när maken är hemma. På måndag åker jag och Ella hem till Blekinge (mina föräldrar) och firar jul. Maken kommer efter på tisdag.
    Om jag inte hör av mig i helgen, så får ni alla ha en underbar jul!

Lanovia... spännande med förvärkar och fixering. Nu börjar det närma sig på riktigt! Du kommer att klara allt galant och snart har du er spillevink hos dig! *kramar om riktigt hårt!*

Daa.. jag visslar lite lågt här nere med huvudet i sanden! Jag håller alla tummar för en underbar julklapp till er! Det förtjänar ni verkligen. Men du.. om det inte blir denna gången så blir det nästa gång.. Vi finns här alla om du vill prata!

Ninnnis... En extra stor kram till dig! Det är helt ok att vara lite nere, det är förståerligt. Men du ska veta att du är en underbar go och glad tjej ändå. *skickar en stor stor kram till dig!*

Det finns säkert många andra som jag skulle kommenterat.. Hoppas ingen tar illa upp för att tiden inte räcker till. Tänker på er alla och saknar er. Nu ska jag mysa med Ella, för vi har tjejkväll ikväll. Mannen är på julfest, så vi har huset för oss själva...

Kramar till er alla!

• Fru Bygg

Hej alla!
    Tiden räcker inte till just nu. Trodde man skulle ha mer tid att sitta lite här nu när maken också har varit hemma, men då hittar vi ju på saker tillsammans, så tiden försvinner.
    Vi har det iallafall jättemysigt hela familjen och njuter av att pappa/maken är hemma hela veckan.

Ellas första jul har varit kalasbra. Vi har varit i Blekinge och firat jul och det var varit jättebra. Längtar tills nästa jul då Ella också får ut lite av julen!

Jag får kommentera alla era inlägg senare, men vill ju iallafall skicka en stor stor stor kram till Daa! Grattis gumman! Det förtjänar du verkligen! Ta det nu lugnt och ta hand om dig och lillan/lillen. Jag är så glad för din skull!

Kram till alla er andra också!
    Saknar er!

• Fru Bygg

Daa, vännen...... Usch vad hemskt! Jag hittar inga ord att skriva.. Skickar iallafall en stor kram till dig! Du vet att vi alla finns här om du vill prata. *tänker på dig*

• Fru Bygg

Lanovia... DEt närmar sig med stormsteg. Spännande! Hoppas spillevinken kommer snart, så du slipper smärtorna. Men inte alldeles för tidigt, kanske kan vänta någon vecka till eller?

Ninnis... Låter som en mysig middag i lördags. Skönt att det känns ok att vara tillbaka på jobb.

• Fru Bygg

Nu ska jag förhoppningsvis ha lite mer tid att sitta här. Ella har utvecklats så mycket nu under jullovet. Hon sover hela nätter och kan även sova/roa sig själv lite om dagarna nu också. Det gjorde hon inte för 2 veckor sen...

• Fru Bygg

Blommis.. Vad skönt att ni har fattat beslutet. Då får vi alla här se till att hålla tummarna när det är dags!

• Fru Bygg

Ojdå... vilket uppvaknande blommis. Du får ta en kopp kaffe och sätta dig i något hörn och varva ner.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...