Brudgum i kostym
Vem har valt att gubben ska ha sin vanliga kostym?
Har ni tänkt något extra till det?
Min kille kommer ha en svart kostym, blå väst med tillhörande slips och sen en näsduk i samma färg. Ska ta bild när allt är hemma.
Vem har valt att gubben ska ha sin vanliga kostym?
Har ni tänkt något extra till det?
Min kille kommer ha en svart kostym, blå väst med tillhörande slips och sen en näsduk i samma färg. Ska ta bild när allt är hemma.
billigaste kostymer hittar man väl på dressman
Vi köpte en Riley-kostym på Brothers, inte jättebilli direkt, men toksnygg! Kavajen gick väl på 1700 kr, västen på kanske 600 och byxorna runt 700 om jag minns rätt. Men då har han inte haft en kostym sen studenten typ så det kan det vara värt. Men had evi haft en outlet i närheten hade vi säkerligen åkt dit istället.
Men men, den sitter skitbra och sambon både trivs och är så snygg i den att jag blir knäsvag.
Så VI är jättenöjda.
Min man hade också en "vanlig" kostym. Han behövde en ny så vi satsade pengar på det. Jag hade en ganska enkel klänning så det matchade bra (bild i galleriet!).
Min sambo har köpt en smoking ifrån USA, gick på ca 1200 med skjorta och fluga i samma "paket"! Han tyckte det var kul att ha en sen för kommande festliga tilfällen och ska jag vara ärlig så tror jag han fick lite James Bond feeling! Hahaha
Vi köpte skräddarsydd Frockcoat med byxor och väst ifrån www.suitopia.se
Det kostade 2000kr och var fantastiskt fint..
Vi har också köpt en kostym från suitopia.se ! (dock var den JÄTTEFÖRSTOR så vi måste gå till en skräddare). han har också köpt en väst på en cavaliereutförsäljning! allt kommer dock bli dyrare än min outfit tror jag! :P
jadu.. bra fråga. =( han ser ut som en liiiiten pojke i en gigantisk kostym.. vi mätte både en å två å tre gånger.. =(
konstigt att det blev fel
ja.. men själva arbetet är inget man kan klaga på iaf! otroligt välsydd å snygg! =) (märks att jag har ett tag kvar till vigsel, är ju rätt lugn! haha)