Brudgum i kostym
Vem har valt att gubben ska ha sin vanliga kostym?
Har ni tänkt något extra till det?
Min kille kommer ha en svart kostym, blå väst med tillhörande slips och sen en näsduk i samma färg. Ska ta bild när allt är hemma.
Vem har valt att gubben ska ha sin vanliga kostym?
Har ni tänkt något extra till det?
Min kille kommer ha en svart kostym, blå väst med tillhörande slips och sen en näsduk i samma färg. Ska ta bild när allt är hemma.
Ska också kika på Ebay, men jag vet faktiskt inte hur man gör... *skäms* Sist jag försökte skapa ett användarkonto ville de ha mitt kortnummer och all info, skrev i det men sen skulle deb ha allt igen och då orkade jag inte.. Hur funkar det där, nån som har tid/ork för en snabb förklaring?
Har tips om en tkjej som syr upp väst + plastrong i de färger/tyger du vill, hittade henne av en slump.
www.studiome.se
Tror hon tog 650 kr för en väst och 250 för plastrong + näsduk, ungefär..
vi kommer sy upp hos suitopia.se, då ger man ju alla måtten så då ska det väl bli rätt.
Min sambo vill ha plommonstop o vi har nu kikat runt o hittat några ställen, men om det är såna höga hattar så tror jag att blacktie.se har och cavaliere har.. om jag inte minns helt fel
det kan bli så ibland.
Lina o Peter skrev 2009-09-30 08:49:15 följande:
Min sambo har en svart kostym med tillhörande väst och röd slips. Vi gifter oss 5 december och har vitt, rött, silver som färger.... så det passar ganska bra. Vi har liten budget och han trivs bäst i kostym och vill inte lägga pengar på kläder som han inte känner sig hemma i!
Mycket vettigt tycker jag. Det som behöver köpas till hans outfit är två vita skjortor. En som han kan ha manchettknapar i och en som han kan ha på festen med uppkavlade ärmar... lär bli varmt på festen som ska hållas hemma så han vill ha en skjorta i reserv!
Sambon köpte en svart kostym (ett fynd, bara 1000 kronor) skjorta och plastrong. jättesnyggt!
min sambo kommer nog ha en "vanlig" svart kostym utan väst och pastrong. men med en slips i färg i temat.
Ska ge honom en riktigt bra kostym av bra kvalitet. Han kommer att bli så stilig!!!
cavallier hade lite hattar, tack! hittade dock inga på blacktie.. ngn som vet fler sajter som har hattar till män?
Jag kommer ha en frockcoat eftersom jag tycker det är det vackraste jag har hittat. Kommer inte köpa den pga den kostar över 10 000 kr utan hyr den för 2 400 kr.
Bra idé och hyra sånt man kanske inte kommer att använda fler ggr Stefan :)
Finns ju många ställen för brudklänningar på nätet, exempelvis Kinesiska sidor som syr upp billigt. Finns något likanande för brudgummen?