• Svar på tråden Några från Halmstad? del 3
  • ninni84r

Beställt min klänning nu!! wee :)

• ninni84r

Snodasen - pratat med tjejen nu, hon kunde nog hjälpa mig med. toppen.

Veronicamy - kul att ni hittade lokal. vart blev det då?

hur går det annars för er? gjort ngt mer? jag har semester nu, så nu ska jag göra klart inbjudningarna nu är det tänkt.

• yatzy86

Härligt med en ny tråd :D

Vi var tittade på vigselringar igår, ojoj vad våran budget steg haha :P

• Veronicamy

kul med ny tråd! tack för inbjudan!!:)

ninni.. det blev en fin herrgård i Mölnlycke!

jag har hämtat hem min klänning igår.Det gick fooort o hitta den rätta verkligen! och dem beställde inte in fler så jag provade den och den var sååå jag så det blev den som fick åka med mig hem hehe...

Yatzy.. åhh kan tänka mig det, herregud det där e väl en hel djungel?:P

• yatzy86

Veronicamy.. Ja, herregud! haha. De jag hade tittat ut på internet var ju inte alls så fina i verkligheten. Men känns skönt ha börjat i tid, man ska ju hinna vela och så :)

• ninni84r

yatzy86 - kan tänka mig det ja :) jag har nog redan bestämmt mig faktiskt. men jag är inte mkt för smycken och eftersom min förlovningsring är den jag ville ha (och den enda jag ring jag eg vill ha) så ska jag bara ha en slät vigselring, men skriva in datumet på utsidan av ringen (för att det ska hända lite mer) alt. skriva "I do" :) inte riktigt bestämmt mig än...

veronicmy - kan du inte lägga upp bild på din klänning. nyfiken ju :)

• yatzy86

ninni84r . ja det verkar häftigt med gravyren utanpå, såg det i broschyren vi fick med hem när vi varit tittat på ringar. Nu man ångrar att sambon inte friade som en överraskning :P

Veronicamy. Ja klänning vill vi se :)

• Snoddasen

Hallå tjejer!

Veckorna flyger iväg!
    Anna fick sin klänning i förra veckan och den satt som gjutet!Kanske en dum fråga men ska man ta hem klänningarna nu?

Känns så otroligt skönt att vi har gjort så mycket!Nu filar vi på festprogrammet, och det är nästan klart men alla måste osa innan vi kan printa ut det =)

ninni84r - Hon verkar ju kanon.Vi bokade först makeup store men när vi frågade om de skulle kunna komma in tidigare så sa de "ja 5 minuter eller så"...

Tack men nej tack!

• yatzy86

Åh! vad är det för smink tjej ni pratar om? =)
    Fick förfrågan om en ifrån GBG, men då blir det ju extra man får betala för reseersättningen.

Vad låg Make up store i för pris jämfört med den tjejen ? :)

• Snoddasen

Tjejen heter Pamela Hanne, hon är frilansande make up artist/stylist. Hon var med i senastste numret av entré. Hon skulle kosta strax över 600 om jag inte är helt ute och cyklar, jag är inte hundra.

Makeup store tar 495:- och så får man ta produkter för summan.Men det är precis som en "vanlig" smink utbildning sa hon tjejen, de berättar om produkterna osv.

Svar på tråden Några från Halmstad? del 3