• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • nennesjuttioåtta

EA
    hahahaha, smart idé ? taget!!!

• Fru E

Vickan-smaskens! Skulle kanske ta mig i kragen och göra en drink ikväll har flaskor i spritskåpet så det räcker och blir över...

Nenne-ja blev lite förvånad själv faktiskt . Nu har han även lyckats få fram de första 2 av sexpacket med, ökat 1 cm av bicepsomfånget och minskat ett par cm kring bröstet MUMMA!

• Fru E

Våra grannar hade något sådant program där man kunde scanna in ett foto och sedan joxa runt med olika grejor tills man hittade rätt, kommer inte ihåg vad det heter bara

• nennesjuttioåtta

EA
    Gött! Min svåger vann en sån där tävling där han jobbade. Han bälgade i sig massor av vatten inför varje vägning för att mörka, sen tog han massor av promenader med tyngder runt vristerna (han fick iofs en stressfraktur av det till slut) och han tappade över 20 kg.

• nennesjuttioåtta

annars kan man göra som min man, dra på sig en parasit och gå ner ett kilo i veckan genom att skita.

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2009-10-16 15:34:08 följande:
    aaaah Vickan! Det låter gudomligt!!! Jag blir galen här!!! *aaaa bingooooooooo*
    Gör en likadan och skickar norrut!!!

Själv behöver jag också påfyllning.. hm... har ju hallon i frysen.. tror att det blir nåt spritsigt med hallon, lite skumpa och en skvätt gin.... kan det vara något.. hm.. skulle gärna testa.. ha ha ha!
  • nennesjuttioåtta

*sippar på Vickans drink och ser ball ut,ensam i hela huset*

• nennesjuttioåtta

Nej, vad säger ni? Dags för lite schlager????

• Fru E

Hehe maken gör allt vad han kan för att försöka lura sina kollegor att han inte tar tävlingen på allvar medan han tränar desto mer hemma och blir av med det han tar extra för att luras. Tyngder åkte på redan från början och vatten bälgar han i sig hela dan för att inte äta onödigt.
    Måste säga att jag inte trodde att han skulle vara så duktig som han är

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor