godkväll goingar,
Fy, så otroligt hemskt detta med Victory
Insåg ganska snabbt vad det rörde sig om & började fundera på om hennes make hade varit sjuk eller ngt (dvs, ngt som man i så fall borde minnas), men sen när jag backade till tråden före, precis som Vickan gjorde, så insåg jag att det var som en blixt från klar himmel. Usch, så fruktansvärt när unga människor rycks bort.
TUR att jag inte jobbat idag, för då hade jag säkert läst det på jobbet & då hade tårarna garanterat kommit.
Vänner - en jättekram till dig som kämpar på & mår kasst. Hoppas så att det snart ska ge med sig. Hur länge mådde du kasst med prinsen?
Tack för tipset om modellera, det ska jag införskaffa!
PB - vilken gullig son du har som är så rar mot dig! Hur gammal är det nu han är? Åtta? Sådan mor, sådan son
Izzie - kan bara hålla med föregående talare - vilka oartiga gäster ni hade till efterrätten
Förstår att ni tappade festsuget pga dem
Nenne - grattis till de åtta äggen!
Cicci - kraaam om du läser här
Tinga - kul att renoveringen går framåt! Vi ska till Österlen i början av okt, kanske kan kika förbi en sväng hos er på vägen dit eller hem?!
Oupsie - snygg GJ-tårtspade!!
Mugggles - Landskrona - jag är ledsen, men jag går bet, vet inte vilken firma det är som håller till där?
Vet bara att man kan åka båt till Ven därifrån
Kängu - vad kul att du är en kjol-klänningstjej! Jag är väldigt mkt kjolmänniska i perioder, fast just nu är det mest jeans!
BS - jag kanske är seg i skallen, men varför blir Ida dumt på engelska? Gillar både Ida & Siri!
AM - jag lägger din adventskalender-länk på minnet! Blev sugen på att ha ngt sådant höstpyssel! Adventskalendrar älskade jag ju som liten! Förutom "riktiga" (typ Scouternas & att ICA alltid hade en), så tillverkade brorsan & jag egna & bytte med varann! ..och min syster sydde en till mig, vill jag minnas!