08/08-09
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Vi ska till festlokalen imorgon. Det är lite som ska fixas där. Sen ska vi handla det sista.
Gissa vad jag fick idag jo mensen skit kul. Jag hoppas att jag inte har super ont på lördag. Jag brukar ha ont första tre dagarna. Nu är det verkligen nära.Vi har redan fått present från M2Bs jobb.
Vi ska bara göra sista piffen i lokalen bara och så ska jag göra gazpacho och syrran och mamma ska göra de två enkla cocktailtilltugg som ännu ej är gjorda. Fästmannen ska hämta servetter, blommor och ngt till. Sedan är det väl bara att skriva klart alla listor till folk. Räknar med att vara klar senast 14 .
Har varit en tuff vecka men har haft mkt bra hjälp från familjerna så jag känner mig inte stressad alls! Tur det eftersom bröllopsresan inte blir slapp direkt .
imorn kommer verkligen bli en heldag av slit. Jag är också nervös nu. Känns som det är så nära så nära.
Imorn ska grejer inhandlas.. Undra om man kommer sova bra dom sista nätterna nu.
Jahapp - one day to go. Imorgon blir det dukning, partytältsresning, mottagning av släktingar + allt annat som jag glömt....känns hela tiden som att jag missat något och jag är så trött nu. Har stått mest hela dagen o lagat mat för 107 personer (och då gjorde jag bara förarbetet för att sedan lämna över till "mat-tanterna"). Det tog längre tid än jag räknat med. OHOJOJ! Såg just att min klocka är 00:03 och alltså är det IMORGON DET SKER! Enligt yr.no ska det bli varmaste dagen i sommar så det lär bli svettigt. MEN.... så skönt att det äntligen ska ske. Och festen efter vigseln blir nog hur bra som helst. Nu sussa!!
Ojoj,nu är de nära..
Igår gjorde jag naglar..dekorerade dom lite extra den här ggn (brukar göra naglar),med silverlinje osv..blev superfint !
IDag ska de fixas med de sista..lokalen ska dukas o pyntas,sista inhandlingen ska göras,o blommor ska hämtas..
Har huset fullt med folk,o idag kommer de ännu fler..såå härligt med stor familj o många vänner !!
Lycka Till imorgon alla blivande !!
Nu börjar det faktiskt kännas som om det är på riktigt... från att ha varit avlägset.
Idag är det piff i och utanför kyrkan samt en del sociala aktiviteter som står på programmet + att lämna grejer till herrgården (plac.kort m m )
Gjorde naglar i går och det dekorerades lite extra här också med en liten sten så nu får jag använda diskhandskar m m så att de inte lossnar. Har också gjort naglar sedna lång tid tillbsaka men har aldrig haft stenar tidigar så jag vet inte hur bra de sitter.
Lycka till alla, om jag inte hinner skriva innan bröllopet!