• MammaMiaa

08/08-09

Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.

Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.

Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.

• Svar på tråden 08/08-09
  • Söderlundskan

Tänk när man står utanför kyrkan, man vet att alla nära o kära sitter därinne, också börjar kyrkklockorna slå..Alla sitter tysta, man hör hjärtat bulta, vet att ens m2b(som man inte träffat sen morgonen) står därinne o väntar..Sen hör man hur orgelmusiken börjar spela... åhh, pirrar i hela mig, undra vad man tänker då, undra hur det kommer att kännas? Å tänk när man går nerför gången där i kyrkan...*längtar*

• planerarbröllop
    Söderlundskan skrev 2009-08-03 14:49:36 följande:
    Tänk när man står utanför kyrkan, man vet att alla nära o kära sitter därinne, också börjar kyrkklockorna slå..Alla sitter tysta, man hör hjärtat bulta, vet att ens m2b(som man inte träffat sen morgonen) står därinne o väntar..Sen hör man hur orgelmusiken börjar spela... åhh, pirrar i hela mig, undra vad man tänker då, undra hur det kommer att kännas? Å tänk när man går nerför gången där i kyrkan...*längtar*
    Vi kommer gå in tillsammans då jag inte känner att jag klarar av att träffa min sambo i kyrkan. Jag kommer bara böla då :)
  • agtiwi

Nu när det börjar närma sig tycker jag att tankarna bara mer och mer snurrar runt i huvudet.. I morgon bär det i väg till festlokalen för att lära oss hur maskinerna fungerar, på torsdag ska allt kött förberedas, på fredag ska lokalen dukas och allt ska förberedas och på lördag smäller det! I bland känns det som att dygnet skulle behöva utökas med några timmar, men det löser sig nog!!

• Lischen

Hur går det för er tjejer?! Jag har semester den här veckan, och nu försöker vi komma ikapp allt som ska göras.

Imorgon kommer kompisar hit för att hjälpa till, men jag blir nästan mer stressad över att de kommer...

• Gurnell

Åh herregud, nu är det nära. Nervositetet kommer så sakteliga. Bilen är packad och vi lämnar Stockholm i dag för färd mot Bohuslän. Går omkring på jobbet i brudskorna. Funderar över vad jag kan ha glömt. Är orolig att jag inte får fina naglar då de verkar stejka och bara gå sönder, tänk om sminket inte blir bra...

Men o så spännande och stå utanför porten och höra kyrkklockorna. Snart är det vår tur.

Lycka till alla 8 augusti brudpar.

• J D

Lischen skrev 2009-08-05 00:52:45 följande:
    Hur går det för er tjejer?! Jag har semester den här veckan, och nu försöker vi komma ikapp allt som ska göras.Imorgon kommer kompisar hit för att hjälpa till, men jag blir nästan mer stressad över att de kommer...

Här går det fint! Min underbara mamma har kommit hit och tagit över alla uppgifter. Vi har dessutom semester båda två så allt känns under kontroll. Idag ska vi bara ned på stan (som ligger precis brevid där vi bor) och njuta av solen för att sedan åka och äta middag med bådas familjer.

• NooNNoo

Hej!
    Nu känns det som det är fullt upp. Jag vet inte vad jag ska göra. Usch nu känner jag att min lista måste börja betas av men vet inte var jag ska börja. Imorn kommer min mamma hit så ska vi börja med allt. Vi ska ju gifta oss hemma på trädgården och ha festen på vår nybyggda 70 kvm altan. så allt hemma vill man ju ska vara tipptopp också. Men tror allt kommer att lösa sig.
    Lycka till med allt.

• brud09

Hemmet är ett enda kaos just nu... Ska aldrig mer ha sån här fest hemma :D
    Insåg att dagen efter bröllopet bara kommer innebära att få undan disk, montera ner bord, städa etc... Och ta hand om två, troligtvis, väldigt trötta barn

• eli2009

ohhhhhh..va skönt det känns nu!! Har pricis skrivit klart min sista tenta innan examen, och på lördga ska jag gifta mig!!!

Göööööööööööt med mos

• brud09

Kom precis på att jag glömt fixa ngt att ha brudbuketten i under middag och fest :O Vad ska ni ha er i?

Svar på tråden 08/08-09