08/08-09
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
J D skrev 2009-07-31 12:42:22 följande:
Ja men absolut..jag har inga problem med de..o jag förstår också symboliken i de hela..jag har lagt ner för länge sen o tänker absolut inte debattera mer om de ..Jag VET att våran dag kommer bli precis som vi vill ha den..hur som helst..
BTW...Jag va o hämtade ringen idag,o den va sååååå mycket finare idag än den va när jag kollade in den första ggn..jag längtar till jag får ha den på mitt finger.. ..
Sambons kompisar kom och hämtade honom i morse. Hans bror hade bokat upp dagen genom att säga att han skulle komma med partytältet vi lånar av honom, och även om jag visste att det skulle komma fler, och att det skulle bli svensexa så trodde jag på svågern när han sa att de skulle komma vid elva... så jag blev också överraskad när de började tuta utanför och spela hög musik på stereon...
Så nu är de på väg ner till Småland och High Chapparall. Det var deras gemensamma vattenhål när de var unga o dumma.. Själv ska jag åka hem till mamma som har varit barnvakt i natt, och så ska jag o lill-tjejen sova över hemma hos henne. Bli lite ompysslad och få älta lite bröllopsbekymmer!
Hoppas att ni får en bra dag idag!
p.s. På tal om partytält och väderprognoser...
Vi tog det säkra före det osäkra och köpte ytterligare ett partytält på Jysk igår. De har rea (2500 för ett 5x8 m) och dessutom har de öppet köp även på rea-varor...så om vi inte behöver använda det så får vi lämna tillbaka det! (Lite fult... men jag utnyttjar deras välvilja... =)
Nu har vi varit o övat i kyrkan..de började ju bra..jag SNUBBLADE på mattan uppe vid prästen ..o de är inte ens på riktigt idag..hur tusan ska de gå när vi väl ska göra de..goooosch..Sen skulle vi öva på att säga våra löften osv..o jag började asgarva..tårarna sprutade o jag fick inte fram ett ord på många sekunder..hahahaaaa..Men de kan ju inte bli annat än bra när de väl är dags mao,jag har ju gjort mina tabbar nu,o vet att jag ska lyfta på fötterna när vi kommer fram till mattan..
Nu är jag om mäjligt ÄNNU MER NERVÖS !!!!
Haha, det kommer gå så bra så på lördag
När vi övade löftena kunde inte jag heller låta bli att skratta, men det blir nog väldigt annorlunda på lördag
Har precis gjort klart vigselbladet och mailat till vår präst för godkännande sen är det bara att printa!
Nu ska bara festhäftet bli klart oxå!
Kan ni förstå att om 5 dagar är vi alla gifta. Det känns så konstigt efter så lång tids planering.
Jag tror inte jag riktigt kommer realisera det hela förrän jag star där pa kyrktrappan och dörrarna öppnas " Oh shit" Just nu känns det som om man har sa mkt i huvudet att tänka pa " har vi gjort det, har vi kollat det, far inte glömma det etc etc" att i alla fall inte jag tänker sa mkt pa just den där speciella stunden i kyrkan. Jag känner mig fortfarande inte nervös konstogt nog, det mer som om att jag knappt kan bärga mig till den stora dagen och allting äntligen händer!!