Inlägg från: B2B090808 |Visa alla inlägg
  • B2B090808

08/08-09

Som synes av mitt alias så är det också vår dag. VÅR
    Hmmm - jag har gjort ALLT som har med vårt bröllop att göra och jag känner mig jätte less. Han har gjort.....ingenting, vad jag kommer på (förutom att fria, säger han när man påpekar, det var ju det viktigaste). Men, det blir nog bra ändå, tillslut. Känner nu att jag ordnat med massor men att trådarna ska knytas ihop. Det är inte så mycket kvar förutom lite (mkt) pyssel, matbeställning, men det får bli nästa vecka när jag har semester igen (är ledig i tre veckor, skönt). Det viktigaste som är kvar är att hämta ringarna, prata med prästen, öva i kyrkan, bestämma ingångs och utgångsmusik, skjortor till m2b + ena sonen, beställa buketten (har redan pratat med floristen, prova alla kläderna, gå in skorna, trycka upp festhäfte och vigselprogram, laga till förrätten - oj, listan kan bli hur lång som helst. Men - inget ont som inte för något gott med sig... om 17 dagar så smäller det. Hurra!!

• B2B090808

Jahapp - one day to go. Imorgon blir det dukning, partytältsresning, mottagning av släktingar + allt annat som jag glömt....känns hela tiden som att jag missat något och jag är så trött nu. Har stått mest hela dagen o lagat mat för 107 personer (och då gjorde jag bara förarbetet för att sedan lämna över till "mat-tanterna"). Det tog längre tid än jag räknat med. OHOJOJ! Såg just att min klocka är 00:03 och alltså är det IMORGON DET SKER! Enligt yr.no ska det bli varmaste dagen i sommar så det lär bli svettigt. MEN.... så skönt att det äntligen ska ske. Och festen efter vigseln blir nog hur bra som helst. Nu sussa!!

Svar på tråden 08/08-09