• Svar på tråden Tantvarning 5
  • TinkerBelle

God morgon tanter,
    Har ätit frukost i sängen med dottern.
    Vi är båda täppta i näsan och jag har inte mycket lust att göra någonting...

Fotoböcker skulle jag också behöva komma igång med nu när jag är hemma igen. Vilket företag beställer du ifrån?
    Har kollat lite olika men antar jag behöver testa deras layout verktyg innna jag bestämmer mig.

lillabruden skrev 2009-08-23 05:26:19 följande:
    hade folk menat att tjäna pengar så hade väl kläder varit lite rymligare, elektriska apparater som funkar som på reklamen och det hade funnits ett magiskt piller som gör att man inte går upp i vikt av chips o godis
    jag har nu hållt på med fotoböcker till släkten i 3nätter.....är trött på hemsidor som bara dör!!!!! slutar iallafall om 1,5tim o ska då hem o sova gott, sen e det sista nattpasset till lördag hoppas ni sussar gott!!
  • TinkerBelle

Min mamma brukade spara på löjroms burkar när vi växte upp. Drev min pappa till vansinne, men dem kom oftast till användning.
    Jag har ett gäng med små burkar som ser ut som små mini sufflé formar, men dem är utan lock så det går ju inte.

Cantaton skrev 2009-08-22 22:29:39 följande:
    Såna man kan göra gelé i. Typ löjromsburkar.
  • Cantaton
    TinkerBelle skrev 2009-08-23 10:28:22 följande:
    Min mamma brukade spara på löjroms burkar när vi växte upp. Drev min pappa till vansinne, men dem kom oftast till användning.Jag har ett gäng med små burkar som ser ut som små mini sufflé formar, men dem är utan lock så det går ju inte.
  • Fjällbruttan

Hej tanter!
    Tänk, om en timme så kommer horder av människor för att spana på Passions hus, och för att lämna bud på flera miljoneer, håller med om att Frulles knän är bra  

Igår slök jag massor av kräftor, så gott!
    vi var till kompisarsom "fick" en grillkväll som de skulle bjuda oss på när vi gifte oss, men de bytte till kräftor för att de vet att vi älskar det, så gulligt!
    Kom hem efter tolv, en flaska vin tyngre i huvudet och magen full av kräftor och annat gott och själen inlindad i bomull efter en kväll hos våra bästa vänner! Love it!

Nu ska jag ut i regnet och göra ved.... suck.. men det blir ju pengar

• TinkerBelle

Fjällbruttan - Här lyser solen om än lite vindigt. Skickar lite norröver så får vi hoppas regnet lättar snart!

• passionsblomman

Det kom tolv eller tretton familjer/ par på visningen, vilket är bra.

Det är flera som är ntresserade sa mäklaren så nu väntar vi spänt på att det ska börja plinga in sms med bud...

Fy så nervöst det här är"! Jag ville nästan kräkas ett tag.

Nu kan jag iallafall gå och hämta allt plock som är undangömt så jag kan rosta bröd och tvätta igen...

En kaka ska jag ha också, because I´m fuckin worth it!
    Jag har ta mig tusan städat som en dåre.
    *bestämmer mig för TVÅ kakor*

• Sonja68

Ta hur många kakor du vill kära Blomman, du är verkligen värd det!!

• Sonja68

IIiiiiiihhh , så spännande! Hoppas, hoppas, hoppas ni får BRA bud och att folk börjar bjuda över varann!!

• Sonja68

Jag har varit liiite nyttig idag. Dammsugit. Sen tog orken slut.
    Man måste betänka att jag var på surströmmingsfest igår.
    Har kokat lite renkött och ska nu börja göra en Borsjtj.
    Tvingade ut ungarna en stund i friska luften innan det började regna. Protester från sexåringen (förstås) och sura miner, men efter ett tag hörde jag hur de lekte för fullt där ute. Det är fördelen med två relativt tätt. De har alltid en lekkopmis.
    Just innan det började regna kom de in och den äldre bad att få jobba lite med sina ryskahäften och den yngre ville lägga pussel.
    De pysslade med det medan jag gjorde lunch. Perfekt.
    Imorgon är börjar skolan och "sexårs" officiellt så ddet är lite spännande. Vi ska dit och kolla en stund.

• passionsblomman

Nu kom en eftersläntrare! Jag visade honom själv!

Det är nog bäst att hålla superstädat här hela tiden nu...

..det smyger runt folk överallt hela tiden i tid och otid...

Svar på tråden Tantvarning 5