JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
jag har en dubbelhäftande tejp som inte håller speciellt bra alls, (från hobbyaffär) så jag skulle nog ta limstift eller ta ett lite starkare dubbelhäftande tejp från claesohlsson tex. De håller ju för lite mer.
Har lagt ut en klipp o klistra bild på klänningen hur jag vill att den ska se ut, på ett ungefär.. tyget med broderier ska inte vara sådär veckat och så ska klänningen vara i en färg, inte olika. Men vad tror ni?
Jättevacker klänning och snygg linje.
jag har lagt upp lite förslag med. funderar på att bryta av med annan färg än vitt tex grönt i kil i klänningen (jag är inte direkt någon jungfru längre med två barn - så det måste ju inte vara helvitt!!)
Hej! jag vill oxå be om råd när det gäller klänningen. Jag ska ju få min uppsydd oh har spånat på att "blanda" några olika klänningar jag hittat. Så ikväll har jag suttit o "designat" min egen utifrån fyra olika klänningar. Slutprodukten finns i mitt galleri. Vad tycker ni? Tror ni det funkar? Tror ni den blir för vid nertill? Vilka tyg etc kommer att inspireras av den klänning jag har bild på i bilgalleriet.
Ja du, de bill bjuda in fem personer som vi inte får veta vilka de är förrän på själva bröllopet. En liten kul idé och vi har sagt ja till detta, men skojja att jag är nyfiken på vilka det kan vara!
KatjaB: fin klänning!
Hante: det går inte att komma in på ditt galleri...
ne, vi har inte gallrat så jättehårt, vi har valt att bjuda in alla de vi vill och kommer att be om en kuvertavgift istället för presenter för att just kunna bjuda alla vi vill ha med. Fast jag har inte tagit med så många barndomskompisar. Flyttade hemifrån och från hemstaden så tidigt så har inte så mycket kontakt med dem. Kan tänka mig att det är ngn av dem.. Sen kan det va min gamla barnvakt (skitgo tjej) och kanske några vänner till familjen. Svårt att veta. Mamsen är lite filurig ibland!
ceke: vad kul idé... undrar vilka det kan vara. jag skulle också vara sjukt nyfiken om jag vore du