JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Jag känner sångaren i ett jättebra band som vi funderar på att låta spela på festen, de tar 1000kr per person i bandet, dvs 8000kr.
Ja jag tycker vårt band är svindyrt!!!!!!!!!!! Men min svärfar betalar och vi fick välja mellan dessa och ett annt =)
vi ska ha band och dem tar 10000 och dem spelar hela kvällen till natten, inga tider satta ännu
Ok, tack för era svar!!!
Jag har mailat ett band som jag vet är bra, så jag hoppas att dem inte vill
ha allt för mycket eller råka vara uppbokade just den lördagen... Håll tummarna!
Verkar olika det där med band. Ett som jag pratade med i somras tog 5000 kr för att spela på kvällen och om de skulle spela även i kyrkan och på middagen tog de 9000. De var tre st i bandet.. De tiposade i a f om att man borde vara ute i typ januari för att få en speciell helg under sommaren.
Igår var jag o provade klänningar, vilket var superkul och idag har två nära vänner sagt ja till att sjunga på bröllopet, vilket känns underbart. Bland annat tärnan =)
Det där med program etc. Mina föräldrar vill ha jokrar med bland gästerna, så det betyder att de får göra en hel del när det gäller inbjudningar, bordsplacering så småningom, ta emot anmälningar, ev. en del i festprogram etc... vilket ju vi tycker är rätt smidigt!
Vad skönt att svärfar ställer upp för er! Det kan ju verkligen lyfta festen om man har ett bra band
Var på Panduro igår och spanade på papper, band, snäckor, pärlor, etc etc till alla kort och menyer och dekorationer. Riktigt roligt var det! Hittade saker i precis den färg jag vill ha också. På lördag ska jag ta med m2b så får han vara med och tycka också, hoppas han gillar det!