JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
oj glömde det där med OSA...vi gifter oss 28 funderar på att ha osa datum 28 maj... Då glömmer de förhoppningsvis inte bort att svara :)
Tack källerudd - ska kolla den sidan nu!
Vi ska gifta oss 3/7 och tankte ha OSA den 5/5 - jag tycker att 2 manader ar okej - de flesta vet ju om de ska komma eller inte.
nu hitta jag sidan med olika typsnitt, www.dafont.se
går att ladda ner massa olika calligrafi-typsnitt och så kan man göra egna mongram i tex photoshop
Vi får nog ha OSa 1/6 då =)
vi gifter oss den 10 juli och kommer ha osa i början av maj, så man har gott om tid på sig och fixa det sista utan att stressa.
Fick tips idag av en vän att det finns någon som de anlitat för att fixa maten som tar 250 kr i timmen och så fick de betala alla råvarorna själva. Låter det som ett vettigt pris?
Och hur många timmar kan det gå på tro?
Kommer ta en en paus från allt planerande och så ett tag (får väl se hur länge jag klarar mig utan bt och allt planernade), men känner mig inte alls upplagd för bröllopsplanering just nu.
Vi gifter oss den 17/7, och jag kommer att lägga OSA på 1/5: hälften av gästerna kommer från Nederländerna och vi behöver meddela hotellet hur många rum det blir... :D
Mia 77 skrev 2009-08-24 20:25:39 följande: