JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Vilken idé ni kommit på, det kommer att bli jättebra!!!
Tack! Härligt att höra att ni tror på idén! Känns väldigt mycket oss också, det med "fiske o havstema". Det blir ju liksom en hel del sånt för oss emellanåt =)
Jag har totalt kommit ifrån allt vad planerande heter...en ettåring o en tvååring, en man i Norge och själv har jag precis fått fast jobb (!) på 75% plus att jag skall börja plugga på 50%. Ha ha! Hör själv hur omöjligt det låter..
Vi har iaf bokat kyrka, festlokal och fotograf. Solist i kyrkan är på gång, och catering är också bokad. That's it.
Det vi ha gjort är att bokat lokal och det blir på ett slott och vi ska ha vigseln i trädgården.Min sambos kusin ska fota oss och en kompis mamma som är präst ska viga oss.. det är det vi ha bestämt=)...
Lät väldigt roligt det där med flötena kanske ska försöka komma på något som ha med slott att göra med placeringskort...
Idag ska jag iväg och prova brudklänningar ska bli sååååå kul!
Jo jag hade tänkt det från början men nu har jag hittat min drömklänning så
jag bestämde mig för att hyra istället så nu är det avklarat.. känns skönt!