Bila i USA
Då den gamla tråden är avstängd skapas här en ny.
Om fem veckor bär det äntligen av. Hur går det för er alla härliga brudpar som också ska åka till Kalifornien - Resfeber, någon?!?!
:)
Då den gamla tråden är avstängd skapas här en ny.
Om fem veckor bär det äntligen av. Hur går det för er alla härliga brudpar som också ska åka till Kalifornien - Resfeber, någon?!?!
:)
Har nu hämtat syrran vid flyget, och gjort en mental note; Köp Saltwater Taffy's!! Med maple syrup-flavour... Guuud jag fick smaka en och är redan beroende!!
Låter såååååååååå underbart skoj att bila i USA. Kust till kust. MUMS!!!
vi är borta i 2 1/2 vecka.
Försöker hitta ett bra boende i yosemite national park, någon som har ett bra tips?
finns många "tältstugor" verkar det som och hur kul e det att bo i det på bröllopsresan? (kanske det e iofs, vad vet jag ;0))
Linn74: liten konstig fråga kanske men e det sånna Ross i Vänner blir hög på?
Nu är jag over HERE! Sitter på vårt hostel mitt på Manhattan, 1 block från Central Park ungefär.
Sommarpar: Vi bodde på Falcon's Nest, kolla www.yosemiteperegrine.com.
Ja, det är det Rekommenderas (eller kanske en varning är mer på sin plats. Jag fick mersmak efter första kolan)
Åååh... Ha det så himla härligt!!!
Joji: Fniss, ingen Har just kommit fram och ska bara fräscha upp mig innan jag ger mig ut på jakt
Återkommer
Joji: Njae, resan var nog lång ändå utan att jag skulle ut och snurra efter en shake Men nu har fått mig en i alla fall (Addicted to Chocolate såklart) i Rockefeller Center. Tog en stor för säkerhets skull, precis innan vi skulle äta