• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 4

Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 4
  • Saralainen

Om 30 min börjar det för mig, då är det iväg till frisören =)
    Ha det underbart allihopa! Och vädret är med oss (i skåne iaf, resten av sverige vet jag inte =)

KRAMAr

• Nalle Puh 40

nu är vi giiiiiftaaaaaaaaaa :-d

• Pingst09

heeeej alla fruar!!
    Nu är det gjort. Vi hade en toppendag, dock lite för varmt (som sagt, man är aldrig nöjd)
    I torsdags brakade vår dator totalt så jag blev utan och kunde inte vara med er de sista dagarna....och gissa om jag saknade bt
    då!!

Allt klaffade precis som det skulle under kvällen och vi festade till kl 3. kom inte i säng förrän halv 5 på söndag morgon...

Åhh, vad jag är lycklig!!

• Ayla sthlm

Jaaaaa, äntligen är man fru!

Allt flöt på precis som vi ville, några små fadäser men inget som märktes av gästerna utan bara vi som vet om.

Superbra väder! Brände mig dock en hel del då vi tog fotograf-bilderna på en brygga i 1½ timme men vad gör man inte för fina bilder?

På söndagen bjöd vi alla gästerna på brunch så det känns som om hela helgen har varit jättelång.

Nu måste jag försöka ta mig tid att lägga upp bilder.
    Nån som har hunnit göra det?

• Linda7608

Vi hade också en helt undrbar dag. Allt blev precis som jag tänkt mig. Helt fantastiskt!!

• Linda7608

Vi hade också en helt undrbar dag. Allt blev precis som jag tänkt mig. Helt fantastiskt!!

• Linda7608

• Idefixen

Hallå allihopa!!

Och grattis på er!

Nu har jag lagt ut några bilder från vårt bröllop

• Nalle Puh 40

Vill gifta mig igen, var en sån UNDEBAR dag... (fast med samma person såklart...)

• Linda7608

Hej, har också lagt ut lite bider om någon vill se..

Svar på tråden Pingst 2009 del 4