Pingst 2009 del 4
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
åh vad det är tråkigt med avhopp så här i sista sekunden...
Jag förstår paret som hoppat av, de har precis fått barn och har inte riktigt kommit in i fas men det är ändå så tråkigt.
Vi måste göra om bordsplaceringen och andra småsaker.
Inget stort utan det känns mest tråkigt när de betyder så mycket och jag gärna velat haft dem där.
så, nu har jag deppat av mig lite...
Dax att rycka upp sig. Bara några dagar kvar.
Isop - vi håller tummarna för SOL:)
Ayla - tråkigt med avhopp, håller verkligen med dig. Vi har redan tryckt upp vårt program och där har vi bordsplaceringen också, så hade vi fått avhopp hade det varit trist på så vis också. Men men, man får kanske nästan räkna med att något kommer att gå snett... jag har föreberett mig för det i alla fall.
Ringde precis floristen, fotografen och han som ska köra vår bill (Rolls Royce silver spirit-83) för att dubbelkolla med alla detaljer och tider. Allt är KLART!
Neki, ja det är jättetrist...
Vi har inte tryckt upp programmet än just för att vi nästan räknade med avhopp...
Nu närmar det sig!!!!! Lycka till nu alla pingstbrudar och vi håller tummar för att det fina vädret kommer till oss alla!!!!!!!
Ayla sthlm skrev 2009-05-26 12:43:23 följande:
Nalle puh, bra att ha!
Oj oj oj! Här ska det nu bli 25 grader, svag vind ingen molninghet och einget regn på lördag. (Nästa så jag börjar gruva mig att det blir föör varmt...)
Nä visst... Tänker mest på sambon som har långärmad skjorta, väst och kavaj. Han får väl ta av kavajen när vi kommer till lokalen om inte annat.
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-26 17:31:29 följande:
Ja nu tjejer är det bara 3 dagar kvar Helt underbart! Tänk när vi står där på kyrktrappan, klockorna ringer. Sen börjar ingångsmusiken spelas och portarna öppnas upp... Snacka om att pulsen är HÖG då
Ska bli skönt när själva vigseln är klar och man bara kan njuta.