Pingst 2009 del 4
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Vi har ingen toakorg, men vi har inget jättebröllop heller. Jag associerar toakorgar till riktigt stora tillställningar, vet inte varför. Men jag brukar inte ha någon när jag har fest.
Jag är fortfarande tjock i näsan och hostar slem (ursäkta), men det mest irriterande är att jag har lock för öronen hela tiden. Vet inte hur jag ska få bort det. Innan trodde jag att jag skulle vara mig själv igen till på fredag, men nu känns det inte så längre.
vi har ingen toakorg heller, våra gäster bor på samma ställe som vi har middagen så om de behöver nåt går de till sina rum...
Jag har oxå blivit förkyld, kämpar för fullt för att bli frisk...
har ni sett att det ska bli superfint väder på lördag???
mellan 20-25 grader!
Vilken himla tur vi har.
Vi ska ha toakorgar men det är tomt i killarnas. Är ca 100 gäster och vi ska vara i en bygdegård så det blir nog bra tror jag...
åh idag har jag gått omkring med ett stort leende!
kan ni fatta att det är dax på lördag????
Jag tänkte ha toakorg men nu orkar jag faktiskt inte göra nån!
Ja naglarna blev jätte bra. Fick 3 pärlor på med. En lila och 2 silver. Hoppas abra man kan hålla dom fina tills i morgon. Haaqr gjort franskmanikyr med tippar så jag hoppas verkligen de ska hålla. Dina komemr säkert bli jätte bra
Imorgon är det dag, börjar pirra lite i magen!!! Har lite panik över att vi inte har hittat nån bröllopsvals.... Har nån ngt tips??? Vädret blir precis som vi beställt!!
vi har ingen dans alls...
Nu är det inte många timmar kvar för oss! Känns så overkliget! Vilken underbar dag vi kommer att ha