Pingst 2009 del 4
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Vi gifter oss också kl 15.00
Vad har ni bockat av på listan idag då?
Jag har hämtat öl och vin på bolaget.
Pratat med floristen om blommorna och när de ska hämtas.
Pratat med konditorn om vilken tid tårtan ska hämtas samt fått klart för mig att jag inte behöver betala den förrän nästa vecka.
Förstorat upp bordplaceringen och gjort klar den.
Tagit ut pengar och lagt i kuvert till chauffören, solisten m.fl.
Köpt ett presentkort på ett fruktträd till barnvakten.
Beställt (igen) vickningen på ICA. Tur jag frågade för beställningen hade kommit bort.
Kontaktat kyrkvaktmästaren så att han låser upp sockenstugan åt oss i morgon så vi kan hämta poslinet vi ska låna.
Och nu ska jag ringa hon som har hand om nyckeln till lokalen och bestämma när vi kan hämta den!
Jag bokade dukar på kemtvätten igår och beställde rostbiff i skivor på ICA. Jag köpte även en flaska Absolut och en flaska OP. Jag förstår verkligen att många som ska ha stort bröllop handlar dricka utomlands... vi ska bara vara 27 och räknar verkligen inte med något fylleslag, men vi vill bjuda på champagne och gott vin (99 kr flaskan), och vi har handlat för över 4000 på systemet. Otroligt, det trodde jag aldrig.
Nu ska jag gå ut och klippa gräset så att det är fint i trädgården.
Imorgon ska jag leta efter servetter, köpa stay-ups och kolla om jag hittar några fina blommor hos floristen till brudbukett och bordsdekoration.
Jag borde också ta ut pengar och lägga i kuvert! Bra att du påminde mig
Vi har köpt blommschekcar och virat in till alla som hjälper oss på något sätt.
Har ni toakorgar???
Vad ska ni ha på er under klänningen? Något praktiskt eller sexigt???
Har köpt underkläder BH,trosor,strumpebandshållare och strumpor på Triumph deras bröllops serie. jätte fina..
Jag ska ha praktiskt...de ska ju ändå av sedan Nä skämt åsido, det blir en fin BH med matchande trosor, sedan "trosor" med ben utanpå för annars får jag skavsår mellan låren. Och som grädde på moset blir det knästrumpor om jag inte kan vara utan i skorna (vilket jag hoppas på att jag kan utan att få skav)
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-27 17:15:12 följande:
Fan...min skrivare har pajat...den drar pappret så snett att den inte vill skriva på det...gah...
Vi fixade en toakorg igår. La i halstabeller, tuggummi, tandpetare, alvedon,genomskinligt nagelack, säkerhetsnålar, synål/tråd, handkräm, plåster, ob, hmmm ja det var nog det. Något jag har glömt tro?
Inte m,ånga dagar kvar ju tjejer
I dag ska jag åka och fixa naglarna.
Igår var vi och hämtade kläderna.
Jag kommer att ha en vanlig vit bh, spetstrosor och sånna dära JÄTTE fula hållin byxor med längre ben så man slipper få skavsår. Sen har jag köpt ett sexigt nattlinne till bröllopsnatten
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-27 17:03:10 följande: